همزمان با هفته دفاع مقدس:

آیین غبارروبی، عطرافشانی گلزار شهدای گمنام در سبزوار+عکس

همزمان با هفته دفاع مقدس آیین غبارروبی، عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی سبزوار همراه با قرائت زیارت عاشورا برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۶۵۷
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از سبزوار، به مناسبت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، مراسمی با شکوه با حضور جمعی از مسئولان شهری، دانشگاهی و نظامی در مهدیه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزار شد. 

شرکت کنندگان با حضور در مزار شهید گمنام دانشگاه ضمن غبار روبی و عطر افشانی عشق و ارادت خود را به شهدا اعلام و با قرائت فاتحه و زیارت عاشورا، یاد و خاطره این شهید والا مقام و تمامی شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند. 

در این آیین معنوی مسئولان و کارکنان دانشگاه با نثار گل، با آرمان‌های والای امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای سرافراز تجدید میثاق و بر تداوم راه شهدا و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کردند.

این مراسم با حال و هوای معنوی و همراه با دعا و نیایش به پایان رسید و یادآور ایثار و فداکاری‌های شهدای عزیز کشورمان در دفاع از میهن اسلامی بود.

فرمانده و مسئول نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج سبزوار به همراه جمعی از  پاسداران، معاون سیاسی فرماندار، جمعی از مسئولین و کارمندان ادارات، بسیجیان و پیشکسوتان شهرستان با آیت الله مقیسه امام جمعه سبزوار دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار