خبرهای داغ:

یادواره شهدای آبروی محله افتخار روستا در روستای جازستان ایذه

در دومین روز از هفته دفاع مقدس یادواره شهدای آبروی محله افتخار روستا در روستای جازستان بخش مرغاب شهرستان ایذه برگزار شد
کد خبر: ۹۶۲۹۶۸۵
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ایذه؛ سروان پاسدار حسین کیانی فرمانده حوزه مرغاب گفت؛ دردومین روز از این برنامه ها، یادواره شهدای آبروی محله افتخار روستا در روستای جازستان بخش مرغاب ایذه برگزار شد.

حجةالاسلام سید فخرالدین موسوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایذه در منزل شهید بارانی در روستای جازستان مرغاب ضمن گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس به چگونگی ایستادگی و مقاومت جوانان غیور در برابر تهاجم ابرقدرتها به خاک کشورمان و دفاع  از آب و خاک و ناموس مردم سخنانی ایراد نمود.
 مسئول نمايندگي ولی فقیه در سپاه ایذه گفت؛ همه ی اقشار پیر و جوان، زن و مرد بزرگ و کوچک در آن مقطع حساس در برابر این جنگ نابرابر تحمیلی نقش داشتند تا یک وجب از این خاک برای اولین بار در طول تاریخ ایران در دست دشمن غدّار باقی نماند.
 وی افزود؛ همین فداکاری و ایثارگری به جنگ ۸ ساله عنوان تقدس را بخشید و به نام دفاع مقدس آن را می شناسیم.
حاج آقا موسوی در ادامه خاطر نشان کرد؛  امروز دشمن جنگ ترکیبی را بر علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته وبصیرت، آگاهی و هوشیاری جوانان، بزرگان دختران و پسران عزیز ما رامیطلبد و با اطاعت از اوامر ولایت فقیه و توکل به لطف بی پایان خداوند و بصیرت این توطئه ها و این سنگ اندازی ها ی دشمنان همچون دوران دفاع مقدس  به هیچ نتیجه ای نخواهد رسید و دشمن ما همچون گذشته خوار و زبون خواهد شد.
سید فخرالدین موسوی صالحی شهید عزیزِ خانواده ی  بارانی که میزبان این یادواره هستند و در کل همه شهداء ستارگانی هستند در شب های ظلمانی جاهلیت این دوران که با نور خود فطرت ما انسان ها را روشن می کنند و ما به آنها افتخار میکنیم .
لازم به ذکر است در پایان مراسم نیز از تعدادی از دانش آموزان و افراد شرکت کننده و خانواده شهید بارانی تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار