در گفتگوی اختصاصی با بسیج مطرح شد؛

برپایی نمایشگاه "امید یک" در تربت‌جام

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام از برپایی نمایشگاه "امید یک" با ۱۳ غرفه نمایشگاهی دستاوردهای انقلاب اسلامی براساس کتاب صعود ۴۰ ساله به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۹۶۹۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان‌رضوی از تربت‌جام، سرهنگ پاسدار ابراهیم بیدل  در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، گفت: نمایشگاه "امید یک" با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهان نیروهای مسلح و بسیج خواهران به مدت ۱۰ روز به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس در محل سالن جهاد کشاورزی این شهرستان گشایش یافت.

کد ویدیو

وی با قدردانی از همراهی فرماندهان حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌ها بسیج و دانش‌آموزان بسیجی، افزود: این نمایشگاه دارای ۱۳ غرفه شامل نانو، هسته‌ای، کشاورزی، پزشکی، اقتصادی، نظامی، خیال، امید به زندگی، ورزشی، فرهنگی، سلول‌های بنیادی، هوا فضا، امنیت و.... با هدف آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب براساس کتاب صعود ۴۰ ساله حجت الاسلام راجی تهیه و تدوین شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام با اشاره به این که دانش آموزان در محل نمایشگاه اهداف هر غرفه را روایتگری می کنند، ادامه داد: نمایشگاه به مدت ۱۰ روز از ساعت ۸ الی ۱۲ برای بازدید دانش‌آموزان دختر و عموم بانوان دایر می‌باشد.

گزارش| محمدرضا حقدادی ـ مهدی جباری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار