جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام:

نمایشگاه اسوه با هدف تبادل تجربیات پایگاه های مقاومت بسیج برتر برگزار می شود

سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی اط نمایشگاه اسوه های برتر بسیج بازدید کرد.
کد خبر: ۹۶۲۹۷۳۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام استان در بازدید از نمایشگاه اسوه‌های برتر بسیج  اظهار داشت: برپایی نمایشگاه به منظور معرفی پایگاه‌های اسوه استانی در هفته دفاع مقدس است که جشنواره اسوه هر ساله در سطح کشور و در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

 وی عنوان کرد: بر اساس شاخصه هایی که سازمان بسیج مشخص کرده است عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات در دو حوزه برادران و خواهران ارزیابی می‌شود و تعدادی پایگاه از مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند امسال که عملکرد یک سال گذشته بررسی شده ۱۲ پایگاه در سطح استان بر اساس شاخصه‌ها و ارزیابی صورت گرفته به عنوان پایگاه اسوه شناسایی شدند و در نمایشگاه حضور پیدا کردند.

یوسفی افزود: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه این است که پایگاه‌های اسوه دیده شوند و فرماندهان و اعضای شورای سایر پایگاه‌ها برای کسب تجربه از الگوهای موفقی که در سطح استان هست درس بگیرند و در پایگاه خودشان پیاده کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان ابراز داشت: تعدادی که در مرحله استانی موفق باشند به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند تا در سطح ملی نیز نمایندگان ما به خوبی عملکرد بسیج استان را معرفی کنند.

 وی بیان کرد: این نمایشگاه به مدت دو روز صبح و بعد از ظهر برای بازدید آحاد مردم به ویژه پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح استان باز است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار