خبرهای داغ:

اتحاد امروز قومیت‌ها نتیجه درهم آمیختگی خون‌شان در دفاع مقدس است

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: وحدت امروز اقوام به برکت همان خون‌هایی است که در پشت خاکریز‌ها در دفاع مقدس برابر دشمن ریخته شدند.
کد خبر: ۹۶۲۹۷۳۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶

سرتیپ دوم مسعود فلاحی جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در دیدار با سران عشایر و معتمدین عرب و بختیاری به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس را به سید الشهدای ایران و رئیس جمهور خدوم‌ و تمامی کسانی که عزیز ترین سرمایه خود را تقدیم کردند تا ما امروز در امنیت باشیم، تبریک می‌گوییم.

او با اشاره به سخنان حضرت امام در خصوص «ذخیره بودن عشایر» افزود: عشایر برای انقلاب مانند طلا هستند که ارزش‌شان کم نمی‌شود و بر آن افزوده هم می‌شود.

سرتیپ پاسدار فلاحی اضافه کرد: عشایر توانستند برای دفاع از دین و وطن در برابر دشمن قسم خورده مردم ما (که با همراهی ابر قدرتهای شرق و غرب و کشورهای حاشیه خلیج فارس) جنگ ۸ ساله را بر ما تحمیل کردند ایستادگی نمایند بدون آنکه برایشان مهم باشد از کدام عشیره و قومیت هستند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: خون تمام قومیت‌ها در دفاع مقدس در هم آمیخته شد و یکی شد و این وحدت نیز به برکت همان خون‌هایی است که در پشت خاکریز ها در برابر دشمن ریخته شدند.

او با بیان اینکه اگر امروز سپاه، بسیج عشایر پویا دارد برای همان خون‌هایی ریخته و در هم آمیخته است، سپس گفت: دو قوم عرب و بختیاری در طول تاریخ با یکدیگر اختلافی نداشتند و همیشه علی رغم آنکه بیشترین جمعیت خوزستان را تشکیل می‌دهند در آرامش با یکدیگر می‌زیستند.

سرتیپ پاسدار فلاحی این زیست دوستانه را مدیون وحدت ،ایمان ،اعتقادوبرادری اقوام وعشایردر زیرپرچم اسلام ناب محمدی ( ص ) ورهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب وهمدلی و همراهی بزرگان اقوام وعشایر دانست.

او با اشاره به کمک رسانی عشایر به زلزله زدگان و سیل زدگان در شمال و جنوب خوزستان یادآور شد: این اقدامات وحدت آمیزبسیار شایسته است و از همین رو دشمن روی آنها تمرکز کرده تا بین اقوام وعشایر اختلاف افکنی نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار