خبرهای داغ:

برگزاری نشست خبری هفته دفاع مقدس درناحیه هندیجان

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نشست خبری فرمانده ناحیه سپاه هندیجان باجمعی ازخبرنگاران شهرستان در ناحیه برگزار که بیش از ۸۰ برنامه متنوع باشعارمحوری در راه فتح قله ایم اعلام گردید .
کد خبر: ۹۶۲۹۷۷۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاري بسیج خوزستان، نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستانی و بسیجی با حضور فرمانده ناحیه ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول بسیج هنرمندان و روابط عمومی و تبلیغات ناحیه در سالن جلسات ناحیه هندیجان برگزار گردید .

سرهنگ دوم پاسدار سیدجمال الدین علوی زاده فرمانده ناحیه سپاه هندیجان با خوش آمدگویی و تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به خبرنگاران و رئیس اداره ارشاد و مسئول نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات اظهار داشت : در هفته دفاع مقدس برنامه های متنوع فرهنگی هنری مذهبی ، علمی ، ورزشی و جهادی ، عمرانی و بهداشتی برگزار می گردد.

وی افزود : بیش از ۸۰ برنامه شامل یادواره شهدای خانگی و آبرو محله، دیدار با پیشکسوتان رزمنده و ایثارگر و خانواده های معظم شهدا و غبارروبی مزار شهدا، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و توزیع لوازم التحریر در دو مرحله ، مسابقات ورزشی، ویزیت های رایگان و سکوهای روایتگری و نشست های روشنگری در هفته دفاع مقدس برگزار می گردند که تعدادی از این برنامه اجرایی شده اند.

درادامه گزارش خبری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سعید نجفی باتبریک هفته دفاع مقدس عنوان نمود : با همت ناحیه و حضور بسیجیان حوزه ها و پایگاه ها و سایر اقشار بسیج برنامه های قابل به تقدیری در هفته دفاع مقدس برگزار می شوند .

وی افزود: از تلاش خبرنگاران شهرستان هنديجان و روابط عمومی و تبلیغات ناحیه و خبرگزاری بسیج هندیجان برای انعکاس اخبار بسیج و سپاه تقدیر می گردد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار