فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا علیه السلام نیشابور:

با اتحاد کشورهای اسلامی، اسرائیل نابود خواهد شد

فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا علیه السلام نیشابور گفت: خیلی از دشمنان و سردمداران استکبار آرزو داشتند ایران اسلامی ۴۰ سالگی خود را نبیند در حالیکه ۴۴ سال از آغاز جنگ می گذرد و هر سال ما جشن انقلاب را برگزار می کنیم.
کد خبر: ۹۶۲۹۷۹۵
|
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
با اتحاد کشورهای اسلامی، اسرائیل نابود خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از نیشابور، سردار حسین سلیمانی با اشاره به اینکه دفاع مقدس عایدات بساری برای کشور داشت، اظهار کرد: باید یادی کنیم از حضرت امام خمینی (ره) پرچمدار این انقلاب که چقدر زیبا استراتژی و راهبرد نظامی چمهوری اسلامی ایران را مشخص کردند و فرمودند؛ راه قدس از کربلا می‌گذرد و بعداز ۴۰ سال, می توانیم به وضوح عمق مطالب امام (ره) را درک کنیم، راهپیمایی اربعین یعنی فتح قدس انشاالله است.

 فرمانده تیپ زرهی ۲۱ امام رضا علیه السلام نیشابور بیان کرد: خیلی از دشمنان و سردمداران استکبار مانند امریکا، اسرائیل و انگلیس آرزو داشتند ایران اسلامی ۴۰ سالگی خود را نبیند  در حالیکه به لطف خدا ۴۴ سال از آغاز جنگ می گذرد و هر سال ما جشن انقلاب را برگزار می کنیم. 

سلیمانی افزود:اتحاد مسلمانان از بزرگترین عایدات ۸ سال دفاع مقدس و آرزوی دیرینه ایران اسلامی دارند برای نابودی امریکا و اسرائیل و وعده خدا و پیش بینی امام راحل‌ و مقام معظم رهبری است که گفتند اسرائیل ۲۵ سال آینده نخواهد دید و انشالله این ظلم ها به زنان و بچه ها دامن‌گیر این رژیم صهیونیستی خواهد شد.

وی با اشاره با برنامه های هفته دفاع مقدس در نیشابور اعلام کرد: طی هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده بر آنیم هفته دفاع مقدس در شان و جایگاه نیشابور برگزار شود لذا باشد برنامه های متنوع فرهنگی، احتماعی، اقتصادی طی این هفته در نیشابور برگزار خواهد شد.

دبیر برگزاری هفته دفاع مقدس نیشابور از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و افزود: در این نمایشگاه غرفه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی از جمله البسه اسلامی، نوشت افزار، کتب دفاع مقدس، سبد خانوار و ... در نظر گرفته شده است که با حداقل قیمت با مردم عرضه می شود.

 سلیمانی در خصوص جنایات اخیر در لبنان و غزه عنوان کرد: آنچه که محرز است شکست اطلاعاتی اسرائیل و آمریکاست و هرچه پیش برویم اسرئیل تلاش می‌کند ابروی ازدست رفته خود را به دست آورد‌. وی ادامه داد: همان نکته ای که مقام معظم رهبری عنوان داشتند به نابودی اسرائیل نزدیک می‌شویم قطعا و یقینا با اتحاد امت اسلامی غزه، یمن، اردن و ایران اسلامی این جرسومه فساد از نقشه حذف خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار