خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آزادشهر:

حضور بانوان در جبهه بسیار موثر بود/اعتماد مردم به ولایت یکی از عوامل پیروزی در جنگ بود

سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی گفت: رهبری حضرت امام(ره)، مردمی که گوش به فرمان ولایت فقیه بودند و اعتماد مردم به ولایت فقیه سه عامل مهم پیروزی کشور در دفاع مقدس بود
کد خبر: ۹۶۲۹۸۱۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶

حضور بانوان در جبهه بسیار موثر بود/اعتماد مردم به ولایت یکی از عماول پیروزی در جنگ بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه آزادشهر در مراسم یادواره شهدای زن این شهرستان که به همت پایگاه بسیج روستای فاضل آباد در فاطمیه این روستا برگزار شد گفت:  در ۳۱ شهریور ماه سال ۵۹ رژیم بعثی به کشور و انقلاب نوپای ایران اسلامی حمله کرد. در آن زمان بسیج‌ و سپاه به فرمان امام تازه شکل گرفته بود و به دلیل شرایط خاص صدام از نظر استکبار جهانی برای حمله به ایران مناسب ترین فرد بود.

 کوهستانی رهبری حضرت امام(ره)، مردمی که گوش به فرمان ولایت فقیه بودند و اعتماد مردم به ولایت فقیه را سه عامل مهم پیروزی کشور در دفاع مقدس دانست و گفت: رژیم بعث این سه عامل را در نظر نگرفته بود و برای ضربه زدن به حکومتی که در راس آن اسلام است اقدام کرده بود.

ایشان همچنین حضور بانوان در جبهه ها را امری موثر دانست و در همین راستا بیان کرد: در دفاع مقدس ۲۲ هزار و ۸۰۸ نفر امدادگر خانم و ۶ هزار و ۴۲۸ نفر شهیده زن داریم که از این تعداد ۵۰۰ نفر رزمنده و در خط مقدم به کشور خود خدمت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار