خبرهای داغ:

آینده انقلاب به دست همین جوانان و نوجوانان خواهد افتاد

رزمنده دوران دفاع مقدس از شهرستان هفتکل گفت: جوانان و نوجوانان با استفاده از رهنمون‌های امام خمینی (ره) و رهبری و سر لوحه قرار دادن سیریه امام حسین (ع) هم خودشان و هم انقلابشان را بیمه کنند.
کد خبر: ۹۶۲۹۸۱۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
آینده انقلاب به دست همین جوانان و نوجوانان خواهد افتاد

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، محمد ممبینی رزمنده دوران دفاع مقدس از شهرستان هفتکل که در سن ۱۶ سالگی به جبهه رفت و به مدت ۲۶۵ روز در جبهه حضور داشت، در جنگ مسئولیت آتش بار را بر عهده داشتند و برای عملیات کربلای ۱۰ که قرار بود در جنوب و در خاک عراق شهر فاو انجام بشود در این منطقه بودند.

محمد ممبینی رزمنده دوران دفاع مقدس از شهرستان هفتکل گفت: برای عملیات کربلای ۱۰ که قرار بود در جنوب و در خاک عراق شهر فاو انجام بشود که در آخر به تشخیص فرمانده‌ها نهایتا در غرب کشور انجام شد که باعث آزادی شهر حلبچه عراق شد که بنده در این عملیات و عملیات نصر ۴ در غرب حضور داشتم و دوشا دوش رزمندگان در حال مهیا کردن مقدمات اولیه عملیات بودم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پل ارتباطی بعثت که روی اروند رود وحشی توسط مهندسین واحد مهندسی ایران ساخته شده بود، بیشتر روز‌ها توسط هواپیما‌های دشمن بمب باران و تردد خودرو‌ها با مشکل مواجه می‌شد.

ممبینی در ادامه افزود: خدمات رسانی به رزمندگان به خصوص برای غذا، این کار با قایق انجام می‌شد که قایق گردان ما که گاهی ۲ یا ۳ روز به دلایل مختلف از جمله حمله هواپیما‌های دشمن و خرابی قایق نمی‌توانست برای ما غذا بیاورد و ما مجبور بودیم این مدت را با نان خشک کپک زده سپری کنیم که از پا نیوفتیم.

وی اظهار داشت: البته نعمت بسیار زیاد بود فقط مسئله قایق مزید بر علت بود، اما ماندیم ساختیم و حاضر نشدیم یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن بدهیم.

ممبینی با اشاره به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، افزود: فرهنگ جهاد، ایثار و از خود گذشتگی را به نسل سوم و چهارم انقلاب انتقال بدهیم و جهاد تبیین را فراموش نکنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه آینده انقلاب به دست همین جوانان و نوجوانان خواهد افتاد، بیان کرد: جوانان و نوجوانان نسبت به نماز و مسائل دینی، خودشان را در حد عالی بالا ببرند و با استفاده از رهنمون‌های امام خمینی (ره) و حضرت آقا و سر لوحه قرار دادن سیریه آقا امام حسین (ع) هم خودشان و هم انقلابشان را بیمه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار