به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

دیدار فرمانده سپاه امام صادق(ع) با خانواده شهید دوران دفاع مقدس شهربانو میرزایی

دیدار فرمانده سپاه امام صادق(ع) با خانواده شهید دوران دفاع مقدس شهربانو میرزایی
به مناسبت هفته دفاع مقدس، سردار علی رزمجو به همراه جمعی از مسئولان سپاه امام صادق (ع) با خانواده شهید شهربانو میرزایی، که در بمباران هوایی شیراز به همراه دو نوه و عروس خود به شهادت رسیدند، دیدار کردند.
کد خبر: ۹۶۲۹۸۴۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، سردار علی رزمجو به همراه جمعی از مسئولان سپاه امام صادق(ع) با خانواده شهید شهربانو میرزایی دیدار کردند. شهید شهربانو میرزایی، که در بمباران هوایی شیراز به همراه دو نوه و عروس خود به شهادت رسیدند.

علی رزمجو در این دیدار با اشاره به اهمیت خانواده‌های شهدا در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی، گفت: "خانواده شهیدا افتخار ملت و سرمایه‌ای برای نظام هستند. عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت‌سال دفاع مقدس است.

 فرمانده سپاه امام صادق(ع) به نقش بی‌بدیل شهدا در دفاع از دین و میهن اشاره کرد و افزود: "حماسه‌آفرینی‌های شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان، حقیقت انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

در ادامه، یکی از اعضای خانواده شهید میرزایی به بیان خاطراتی از مادر شهید و فعالیت‌های او در دوران انقلاب پرداخت. وی با اشاره به فداکاری‌های مادرش در زمان بمباران، گفت: "مادر من همیشه در خط مقدم مبارزه با ظلم و ستم بود و هیچ‌گاه از پای ننشست." این سخنان نشان‌دهنده روحیه ایثار و فداکاری در خانواده‌های شهدا بود که همواره در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده است.

دیدار فرمانده سپاه امام صادق(ع) با خانواده شهید دوران دفاع مقدس شهربانو میرزایی

در پایان این مراسم، حاضران با قرائت فاتحه‌ای برای ارواح طیبه شهدا، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند و بر ادامه راه شهدا و تداوم انقلاب اسلامی تأکید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار