به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

همایش الگوی حکمرانی صالح و کارآمد در بوشهر برگزار شد

همایش " الگوی حکمرانی صالح و کارآمد" با حضور کارمندان و مدیران ادارات بوشهر در سومین روز از هفته دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۸۹۸
|
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر در این همایش، سرهنگ اسکندری مسئول سازمان بسیج ادارات استان بوشهر با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس و یادآوری فداکاری‌های رزمندگان اسلام گفت: "مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای دولت، یادآور ایثارگری‌های بی‌نظیر این ملت است. ما باید به یاد شهدای گرانقدر، به ویژه یک هزار شهید کارگزار و کارمند، ادای احترام کنیم.

وی ادامه داد: "هفته دفاع مقدس فرصتی است تا به مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های ملت بزرگ ایران در سال‌های گذشته نگاهی بیندازیم. در این همایش، از عزیزانی یاد می‌شود که نقش برجسته‌ای در پیروزی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس داشتند. همه اقشار مختلف مردم در دفاع از انقلاب اسلامی به میدان آمدند، اما نقش مدیران و کارکنان جهادی در دوران جنگ بسیار برجسته بود."

مسئول بسیج ادارات استان بوشهر با تأکید بر اینکه نگاه ما به دفاع مقدس باید نگاهی مکتبی باشد، افزود: "دوران دفاع مقدس، شاخص‌ترین عرصه حکمرانی است که می‌توانیم به آن بازگردیم. در این دوران، رزمندگان و مدیران ما تکلیف‌گرا بودند و این ویژگی مهمی است که امروز نیز باید به آن توجه کنیم."

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) نیز در ادامه این همایش با بیان اینکه "دفاع مقدس یک آیینه است که هر وقت به آن نگاه کنیم، جز اخلاص و همدلی نمی‌بینیم"، گفت: "مدیریت در دوران دفاع مقدس، به ما آموخت که باید تکلیف‌گرا باشیم. امام خمینی(ره) در زمان آزادسازی خرمشهر فرمودند: 'خرمشهر را خدا آزاد کرد' و این نشان‌دهنده روحیه تکلیف‌مداری است."

سردار دشتی افزود: "فرماندهان ما در میدان جنگ حضور داشتند و این حضور، باعث می‌شد که نیروها بهتر به درخواست‌های آنها پاسخ دهند. ما باید روحیه جهادی را در خود تقویت کنیم و در کمترین امکانات، بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم."

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: "دوران دفاع مقدس، مهم‌ترین آیینه‌ای است که ما را به سمت حکمرانی صالح و کارآمد هدایت می‌کند. باید به یاد داشته باشیم که روحیه ایثار و فداکاری رزمندگان، باید در نسل‌های آینده نیز زنده بماند."
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار