خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری:

دانش‌آموزان تاثيرگذارترين قشر در دوران دفاع مقدس بودند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بابیان اینکه دانش‌آموزان شهید در دوران دفاع مقدس موثرترین قشر بودند، گفت: حضور پرشور دانش‌آموزان در جبهه‌های حق علیه باطل نشان دهنده بصیرت و نگاه ژرف آنان به انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۹۶۳۰۲۱۱
|
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
دانش‌آموزان تاثيرگذارترين قشر در دوران دفاع مقدس بودند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبستان کوثر نهاوند ضمن تبریک بهار علم و دانش و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید را که مقارن با روز آغاز هفته دفاع مقدس است به دانش آموزان و معلمین تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم؛ تقارن اول مهر با هفته دفاع مقدس، یادآور ایثار و شهادت همراه با کسب علم و دانش است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان شهید در دوران دفاع مقدس موثرترین قشر حاضر در دفاع بودند، گفت: حضور پرشور دانش‌آموزان در جبهه‌های حق علیه باطل نشان دهنده بصیرت و نگاه ژرف آنان به انقلاب اسلامی بود، چنان که ۳۶ هزار دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس، به شهادت رسیده‌اند که تاثيرگذارترين قشر در دوران دفاع مقدس بودند و با رشادت خود در این دوران عظمت و شکوه انقلاب اسلامی را به جهان معرفی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: ما مدیون شهدا هستیم، شهدایی که برای امنیت امروز ما جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و از وطن خود دفاع کردند تا نام ایران جاودان بماند.

وی خطاب به دانش‌آموزان و فرهنگیان، گفت: امروز شما دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان انقلاب اسلامی باید خوب درس بخوانید و از شهدا الگو بگیرید و فرهنگیان عزیز از فرصت این هفته برای بیان ارزش‌های دفاع مقدس برای دانش آموزان استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار