خبرهای داغ:
سرهنگ بختیاری:

بسیج محل ظهور و بروز استعدادهای جوانان برای خدمت به مردم است

همدان-مسئول بسیج مساجد،محلات وعشایری سپاه انصارالحسین(ع)همدان اقدامات بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی و خدمت‌رسانی به مردم را بی‌بدیل دانست وگفت: بسیج امروز محل ظهور و بروز استعدادهای جوانان برای خدمت به مردم است.
کد خبر: ۹۶۳۰۲۱۹
|
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
بسیج محل ظهور و بروز استعدادهای جوانان برای خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ ابراهیم بختیاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه اسوه شهرستان ملایر با بیان اینکه امروز در این نمایشگاه شاهد جلوه‌های با شکوهی از خدمت‌رسانی و تلاش در بخش‌های مختلف هستیم، اظهار کرد: رزمندگان عزیز ما در هشت سال دفاع مقدس، باشکوه‌ترین تابلوهای ایثار و فداکاری را ترسیم کردند و امروز شاهد امتداد آن فداکاری و تلاش‌ها در پایگاه‌های بسیج شهرستان ملایر هستیم.

وی پویش‌های بسیجیان شهرستان ملایر را کم نظیر و بی‌نظیر خواند و مطرح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، بسیج خدمتگزار ملت ایران است و امروز بسیجیان در ۴۴ غرفه این نمایشگاه، توانمندی‌ها، ابتکارات و خدمت‌رسانی‌های خود را به منصه ظهور گذاشتند.

مسئول بسیج مساجد، محلات و عشایری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اقدامات بسیجیان در حوزه اقتصاد مقاومتی و خدمت‌رسانی به مردم را بی‌بدیل دانست و تصریح کرد: بسیجیان شهرستان ملایر در حوزه فضای مجازی، تولید محتوا و نقش‌آفرینی در فضای مجازی جلوه‌های زیبایی ایجاد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در حوزه علمی و پژوهشی نیز اقدامات باارزشی از جمله تالیف کتاب و ارسال مقالات به مجامع علمی معتبر دنیا انجام شده است، گفت: بسیج امروز محل ظهور و بروز استعدادهای جوانان برای خدمت به مردم است.

بختیاری به اقدامات انجام شده در حوزه بسیج اقشار از جمله بسیج جامعه پزشکی و یا فرزندآوری اشاره و خاطرنشان کرد: در کانون بسیج مهندسین کشاورزی در حوزه امنیت غذایی اقداماتی از جمله مقابله با تراریخته‌ها و کشت فراسرزمینی با کمک وزارت جهاد کشاورزی در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه ملایر به عنوان خورشیدی در شهرهای کشور می‌درخشد، گفت: دو نشان جهانی مبلمان منبت و انگور، ملایر را از دیگر شهرها متمایز کرده است.

مسئول بسیج مساجد، محلات و عشایری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از مردم ملایر دعوت کرد که فرزندانشان را به بسیج بسپارند و افزود: امروز بسیج محل رشد و تربیت استعدادهای جوانان است و بسیجیان در قرارگاه‌های یازده گانه بسیج از جمله ورزش، هنر، فضای مجازی و علمی و پژوهشی، استعدادیابی و سازماندهی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در غزه و لبنان شاهد جلوه‌های زیبایی از مقابله رزمندگان مقتدر و مظلوم غزه و لبنان با تمدن برشکسته غرب هستیم تا تمدن آنها را به چالش بکشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار