خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

اگر ما کوتاه بیاییم دشمن کوتاه نمی‌آید

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز سیاستمداران ما در کشور باید به این مسئله توجه کنند اگر ما کوتاه بیاییم دشمن کوتاه نمی‌آید، ما با دشمنی مواجه هستیم که نمی‌شود با او با عقلانیت صحبت کرد.
کد خبر: ۹۶۳۰۴۵۹
|
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
اگر ما کوتاه بیاییم دشمن کوتاه نمی‌آید

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان همدان که با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اگر کسی می‌خواهد قیمت واقعی خود را به دست آورد قیمت او به اندازه خواسته‌ها و دغدغه‌های او است.

وی با بیان اینکه اگر دغدغه انسانی به توسعه کشور باشد، ارزش او به همان اندازه است، افزود: حیف است که انسان یک آه خود را هزینه دنیا کند؛ ارزش انسان به خواسته‌های او است اگر انسان دید جامعه چقدر کرامت دارد و به چه فکر می‌کند، آن ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ملت ما در دوران دفاع مقدس همت بلندی کرد، ارزش شما پیشکسوتان به همت بلند شما بود، همت کردید خرمشهر را فتح کنید و این کار را انجام دادید، همت کردید از مملکت دفاع کنید و این کار را انجام دادید، شما این همت را در کدام جامعه و جوانان دیده‌اید.

وی ابراز کرد: باید دید خاک جبهه و نفس امام خمینی (ره) چه‌کار کرد که همت جامعه بلند شد و جامعه ارزش پیدا کرد، قیمت هر انسانی به میزان همت‌ها است، چراکه هر کاری را می تواند انجام دهد و امروز همت شما و همت این کشور بزرگ‌تر شده و می‌خواهد غده سرطانی در منطقه را از ریشه بکند.

شعبانی موثقی با بیان اینکه توان انسان به میزان همت و ظرفیت او است، عنوان کرد: یک انسان چقدر ظرفیت دارد، ظرفیت‌ها و توان ما به اندازه همت و اراده ما است، امیدواریم خداوند به جبهه مقاومت پیروزی عطا کند.

وی با بیان اینکه کسی که همت بلند دارد شکست برای او معنا ندارد، گفت: مسیر حق شکست ندارد، امروز هم باید در کشور سیاستمداران ما به این مسئله توجه کنند اگر ما کوتاه بیاییم دشمن کوتاه نمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز ما با دشمنی مواجه هستیم که اگر کوتاه بیاییم پیشتر می‌آید و باید تجربیات گذشته نصب العین ما باشد، تاکید کرد: ما با دشمنی مواجه هستیم که نمی‌شود با او با عقلانیت صحبت کرد.

در ادامه این مراسم خانم ایمانی به روایتگری دوران دفاع مقدس پرداخت و مهدی سلیمی قطعه‌ای اجرا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار