برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه وزارت صمت

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور "مجتبی اصغری" رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور، " سردار فضل الله کفیل" رئیس مرکز راهبردی و ستاد تخصصی اقشار بسیج کشور، "سید احمد رضا علایی طباطبایی" رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران، طاهره رضاپور رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت، "حسن ممتحن" مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران وزارت صمت و "حسین مهویدی" مدیرعامل مگفا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۰۴۸۶
|
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸



به گزارش دفتر رسانه مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت در ابتدای این مراسم مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ضمن عرض خیر مقدم به حضار و شرکت کنندگان در مراسم، اظهار کرد: ما هر چه داریم از شهداست و به فرمان مقام معظم رهبری باید در تحقق جهاد تبیین گام‌های موثرتری برداریم.
برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه وزارت صمت
"سید احمد رضا علایی طباطبایی" افزود: بسیج یعنی ایثار و گذشت بدون هیچ چشمداشتی و الحمدالله با وجود شما بسیجیان عزیز شاهد هستیم که از این دست مراسمات سال به سال پررنگ‌تر و باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.
برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه وزارت صمت
وی یادآور شد: انصافا فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت آقای ابراهیم حسینی فردی بسیجی است که در مقوله جهاد تبیین و ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی سر از پای نشناخته و از هیچ کاری دریغ ندارد ایشان همیشه لباس رزم پوشیده و آماده اجرای فرامین است که این جای تقدیر و تشکری ویژه دارد.
در ادامه این برنامه، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان و بسیجیان وزارت صمت، گفت: حادثه تلخ و ناگوار معدن طبس خانواده بزرگ صنعت و معدن را داغدار کرد، که از خداوند متعال برای خانواده بازماندگان این حادثه صبر مسئلت دارم.

"سید ابراهیم حسینی" ضمن ارائه گزارش ۷ ماهه گذشته مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت، عنوان کرد: اعتلای بسیج و تحقق اسناد بالادستی که در آن موضوعات تخصصی ابلاغ شده را با جدیت دنبال می‌کنیم که به نتایج قابل قبولی نیز رسیده ایم.

وی خاطر نشان کرد: در مباحث گوهر سنگ‌ها، اعزام کاروان راهیان پیشرفت، اعزام کاروان راهیان نور را با جدیت دنبال می‌کنیم که بحمدالله تاکنون به نتایج بسیار خوبی دست یافته ایم.
برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه وزارت صمت
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت بیان کرد: در بحث گروه‌های جهادی کار‌های بسیار موثری چه از نظر پزشکی و چه از نظر خدمات ساختمانی در مناطق محروم انجام شده و با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌شود.

در پایان مراسم، "سردار فضل الله کفیل" رئیس مرکز راهبردی و ستاد تخصصی اقشار بسیج کشور، ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری و حضور بسیجیان دلاور در این مراسم و با یادآوری جنایاتی که رژیم کودک کش صهیونیستی انجام داده، عنوان کرد: ثمرات مقاومت در این منطقه مثال زدنی است و جبهه مقاومت اسلامی به کابوسی هولناک برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

وی، خاطر نشان کرد: به نظر ما هر کسی که دلش برای انقلاب و نظام بطپد یک بسیجی است هرچند که نزد ما پرونده‌ی فیزیکی نداشته باشد.

سردار کفیل، اظهار کرد: کلام آخر بنده اینکه بسیجی یعنی از خودگذشتگی، بسیجی یک تفکراست و بسیجی یک فرهنگ است.

گفتنی است که در انتهای این مراسم از تعدادی از ایثارگران، جانبازان و فرزندان شاهدی که عضو شورای مرکز بسیج وزارت صمت هستند تقدیر بعمل آمد.

وزرات صمت به استقبال هفته دفاع مقدس رفت 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار