مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور:

تاریخ نشان داده خون بر شمشیر پیروز خواهد شد

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با گرامیداشت یاد و خاطره سید حسن نصرالله و شهدای جبهه مقاومت، گفت: تاریخ نشان داده خون بر شمشیر پیروز خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۳۰۸۴۳
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، در آیین افتتاحیه ساختمان شهید عباس آسمیه بسیج سازندگی و ۷۰۳ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی استان البرز که با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز، جمعی از مسئولان این استان، تعدادی از خیران نیک اندیش البرزی و‌ خانواده‌های معظم شهدای جهادگر استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: در مکتب تفکر شیعه خون بر شمشیر پیروز خواهد شد، اما این فرآیند نیازمند صبر و ایمان مستحکم است چنانچه امروز نامی از جنایتکاران در واقعه عاشورا نیست، اما نام امام حسین (ع) به عنوان سرور آزادگان جهان در تاریخ می‌درخشد.
تاریخ نشان داده خون بر شمشیر پیروز خواهد شد
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز حاصل ایمان و صبوری و پیروزی خون بر شمشیر است، افزود: ان شاءالله با ایمان و صبوری خون شهدای جبهه مقاومت نیز بر زمین نخواهد ماند و در بستر زمان رژیم جنایتکار صهیونسیتی نیز به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

سردار زهرایی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های جهادی و خدمت به مردم در تداوم راه شهدا است، تصریح کرد: فعالیت‌های ارزشمند بسیج سازندگی استان البرز در محرومیت زدایی و خدمت به مردم قابل تقدیر است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه ساختمان شهید آسمیه بسیج سازندگی کشور باید به عنوان یک الگو در سایر استان‌ها پیاده سازی شود، عنوان کرد: این ساختمان در حداقل زمان و هزینه با همت جهادی ساخته شده است.

سردار زهرایی با تاکید بر اهمیت تولید محتوای فاخر در خصوص فعالیت‌های جهادی، خاطرنشان کرد: بهره برداری از استودیو طنین بسیج سازندگی استان البرز اقدام بسیار ارزشمندی است که باید در سایر استان‌ها نیز اجرایی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار