خبرهای داغ:
سرهنگ ربانی:

ایثارگران و جانبازان باید به جهاد تبیین در بین جوانان بپردازند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه فامنین خطاب به ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس گفت:امروز شما باید به جهاد تبیین در بین جوانان بپردازید،شما با روحیه شکست‌ناپذیر خود می‌توانید دشمن را در جنگ نرم به زانو در بیاورید.
کد خبر: ۹۶۳۱۴۷۹
|
۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
ایثارگران و جانبازان باید به جهاد تبیین در بین جوانان بپردازند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ هادی ربانی در جمع بسیجیان و ایثارگران و جانبازان روستای فیض آباد فامنین اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یعنی رشادت و شهامت شما عزیزان که در هشت سال دفاع مقدس قابل ستایش است و شما عزیزان باعث افتخار کشور هستید.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: امام راحل ما با بینش و بصیرت کامل خود هشت سال جنگ تحمیلی را دفاع مقدس خواندند زیرا شما عزیزان در آن زمان از خاک و ناموس و مال خود در برابر ۴۵ کشور که پشت رژیم عراق بودند، ایستادید.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: ما امروزه قدردان زحمات خون شهدا و شما عزیزان هستیم چراکه شما بودید که در آن زمان در دفاع مقدس جانانه از کشور دفاع کردید.

وی افزود: امروز شما عزیزان باید به جهاد تبیین در بین جوانان بپردازید زیرا شما با روحیه شکست‌ناپذیر خود می‌توانید نقشه‌های دشمن در جنگ نرم را به زانو در بیاورید.

در این مراسم، غبارروبی شهدای روستای فیض آباد با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی روستا برگزار شد و در پایان مراسم فرمانده سپاه ناحیه فامنین از فرمانده حوزه سیدالشهدا (ع) و فرمانده پایگاه قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار