خبرهای داغ:
سردار شمشیری:

رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده است

همدان-جانشین دستیار و مشاور فرماندهی کل قوا گفت: به دلیل تأسی ملت‌های آزاده و مسلمان و گروه‌های مقاومت از انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی نتوانست به این اهداف شوم دست یابد و در باتلاق غزه گرفتار شده است.
کد خبر: ۹۶۳۱۵۰۸
|
۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی شمشیری در کنگره تجلیل از پیشکسوتان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس شهرستان ملایر اظهار کرد: جنگ ما تمام شدنی نیست و باید مقابل ظلم با تمام قوا بایستیم.

وی با مقایسه توانایی‌های ایران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی پدیده‌ای بود که خداوند برای ما ایجاد کرد و بسیاری از کشورها قبل از انقلاب ما در اداره کشور اختیار تام نداشتند و چشم‌شان به دهان ابرقدرت‌ها بود و فقط دو بلوک شرق و غرب وجود داشت.

جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا بیان کرد: امام راحل از سال ۳۶ خطر رژیم صهیونیستی را اعلام کرد و سال ۴۱ و ۴۲ به دلیل جنایت‌های آنها به رژیم پهلوی نهیب زد و از سال ۴۲ تا ۵۷ زمینه‌ها را آماده کرد و دست نشانده‌های غرب را در ایران ساقط و نظام جمهوری اسلامی را برپا کرد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل از همان روزهای اول پیروزی انقلاب نیز خطر غده سرطانی اسراییل را در منطقه و جهان اشاره کرد، ادامه داد: این در حالی بود به دلیل حمایت‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی در تصورش بود که باید طرح‌هایی را اجرا کند که یک طرف رودخانه نیل و طرف دیگر رودخانه فرات باشد و حمله‌ای را طراحی کردند که بتوانند تا این حد خود را گسترش دهند.

سردار شمشیری ادامه داد: با این وجود به دلیل تأسی ملت‌های آزاده و مسلمان و گروه‌های مقاومت از انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی نتوانست به این اهداف شوم دست یابد و در باتلاق غزه گرفتار شده است.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در خیال خود گفته بود می‌خواهد حماس و زیرساخت‌های آنان را نابود و اسرای خود را آزاد کند، اما در هیجکدام از این اهداف موفق نبودند و ۱۱ ماه و نیم از این ادعا می‌گذرد و این نشانه شکست آنهاست.

جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با تاکید بر اینکه امروز بیداری اسلامی و اتفاقات منطقه به واسطه انقلاب اسلامی ایران است، افزود: امام راحل درباره ارتباط جنگ تحمیلی ما با صحنه مقاومت در جزوه «منشور روحانیت» در سال ۶۷ بیان کردند جنگ تحمیلی ما به مردم منطقه و جهان نشان داد که می‌توان سالیان سال بدون اتکا به ابرقدرت‌ها مبارزه کرد.

وی خاظرنشان کرد: در همین رابطه همه محاسباتی که رهبر معظم انقلاب روزهای اخیر در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند باید دهها بار شنیده شود و در دانشگاه‌ها، دبیرستان‌ها و حوزه‌های علمیه تدریس شود.

سردار شمشیری گفت: طبق بیانات رهبر فرزانه انقلاب، علت اصلی درگیر شدن دشمنان با ما این بود که معتقد بودیم نظام سلطه یک نظام ظالمانه است و باید با آن مبارزه کرد.

وی با اشاره به اینکه اولین بحث امام راحل نیز در پیروزی انقلاب، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز دیروز تاکید کردند، نه زیر بار شرق و نه غرب برویم، شرق و غرب به دنبال این بودند که جنگ را بر ما تحمیل و ما را ساقط کنند، تنها به این دلیل که می‌خواهیم مستقل زندگی کنیم و برای عملی کردن این حریت و آزادگی باید هزینه پرداخت کرد.

جانشین دستیار و مشاور فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت قدرتمندترین وضعیت را دارد، گفت: ما یقین داریم جامع‌ترین و کامل‌ترین تحلیل را آن زمان امام راحل و امروز رهبری مطرح کردند، اگرچه شبکه‌های مجازی و رسانه‌های صهیونیستی و غربی تلاش می‌کنند پیروزی‌ها را جور دیگری نشان دهند.

وی تصریح کرد: همه اینها نشان می‌دهد جمهوری اسلامی به تمام اهدافی که پیش‌بینی کرده بود؛ رسیده است و یکی از برکات جنگ تحمیلی، ایجاد جبهه مقاومت در منطقه و افول قدرت مستکبران است.

جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با تاکید بر اینکه امروز نوای روح بخش انقلاب اسلامی به آمریکای لاتین و ونزوئلا می‌رسد و قدم‌هایی که امام راحل ترسیم کرده بود، در حال تحقق است، گفت: اینها همه به برکت خون شهدا، شجاعت ملت ایران، شهدا و رزمندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: شهدایی همچون شهید همت، باکری، صیاد شیرازی و شهید سلیمانی پرورش یافتگان مکتب امام راحل هستند و امثال آنها فراوان در کشور داریم و دشمن هم از اینها در هراس است.

سردار شمشیری تاکید کرد: اگر امروز مردم شهیدپرور شهرستان ملایر افتخار دارند که از شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل کنند، چون نسیم الهی امام راحل و نسیم اسلامی در این شهر و دیگر نقاط میهن اسلامی وزیدن گرفته و روز به روز تقویت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز به برکت خون شهدا در حوزه دفاعی محتاج هیچ کشوری نیستیم و بسیاری از کشورها دست نیاز به سمت ما دراز کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار