خبرهای داغ:
مسئول بسیج اقشار سپاه استان لرستان در مراسم یادواره شهدای شهرستان بروجرد:

دشمن درصدد تحریف هویت شیعه است

دشمن درصدد تحریف هویت شیعه است
مسئول بسیج اقشار سپاه ابوالفضل استان لرستان گفت: دشمن در هر زمان قصد تحریف هویت شیعیان را دارد و دفاع از این مسئله فقط با ایستادگی و مقاومت محقق می شود.
کد خبر: ۹۶۳۱۷۷۸
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، سرهنگ فریبرز حاتمی مسئول بسیج اقشار استان در مراسم  امروز  یادواره شهدای شبکه بهداشت و جامعه پزشکی شهرستان بروجرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۶۵۶۰ شهید استان لرستان بیان کرد: هنگامی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید دشمن بعثی عراق به پشتیبانی چندین کشور اروپایی جنگ تحمیلی  بر علیه ایران را به راه انداخت. 
 
وی اظهار داشت: ما با توجه به شرایط سخت و موقعیت با کمبود تجهیزات دفاعی که داشتیم با یاری خدا و رشادت رزمندگان  اسلام پیروز میدان شدیم.

سرهنگ حاتمی به جنگ روانی دشمن بر علیه جوانان امروز اشاره کرد و خاطر نشان کرد:  همان جنگ دیروز امروز در قالب جنگ نرم  بر علیه جوانان ادامه دارد. 

این مسئول افزود: در جنگ روانی دشمن حجم وسیعی از افکار غلط خود را در ذهن مردم و جوانان منتقل میکنند ،و  اگر ما ابعاد دستاورد های دفاع مقدس  و ارزش های دفاع مقدس را برای  جوانان  بازگو و تببین کنیم جوانان ما هرگز تحت تاثیر جنگ روانی دشمن قرار نمی‌گیرند.

حاتمی به جنایت رژیم صهیونیستی در لبنان اشاره کرد و یاد آور شد:  پیروز نهایی این میدان حزب الله است و آنچه که در غزه دارد اتفاق  می افتد گواه بر این است که دشمن در هر زمانی قصد تحریف هویت اسلامی شیعیان را دارد و دفاع از این مسئله فقط با ایستادگی و مقاومت محقق خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار