خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

ذخیره سازی ۶۵ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌های استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به شروع فصل بارندگی‌ها گفت: ۶۵ هزار تن شن، ماسه و نمک در ۲۵ راهدارخانه استان دپو و ذخیره‌سازی شده است.
کد خبر: ۹۶۳۱۸۲۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
ذخیره سازی ۶۵ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌های استان همدان

مهراد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: با توجه به موقعیت خاص جغرافیای استان و زمستان زودرس هرساله تهیه، دپو و ذخیره‌سازی شن، ماسه و نمک از اواسط فصل تابستان در همدان آغاز می‌شود و تا اواخر پاییز ادامه می‌یابد.

وی با تاکید بر آمادگی کامل عوامل راهداری برای موقعیت های بحرانی، ابراز کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر یک هزار و ۷۷۴ دستگاه انواع پل و آبرو در طول محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان تعمیر، مرمت، تنقیه و لایروبی شده‌اند .

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: از جمله اقدامات موثر امسال، خرید ۶ دستگاه ماشین‌آلات جدید، بازسازی کامل ۳۰ دستگاه، خرید تجهیزات راهداری شامل ۲ دستگاه تریلر، ۲ دستگاه موتور نمکپاش، یک دستگاه نمکپاش اتوماتیک و تیغه‌ها برفروبی بوده که  ناوگان راهداری استان اضافه شده است.

وی با اشاره بارش باران در نیمه شمالی استان و با توجه به لغزنده بودن سطح راه‌ها تاکید کرد: از همه رانندگان خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی، رعایت سرعت مطمئنه، اطمینان از پر بودن مخزن شیشه شور و سالم بودن تیغه برف پاکن خودرو از بروز حوادث رانندگی پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار