خبرهای داغ:

هفته دفاع مقدس، یادآور افتخارات، رشادت‌ها و شهادت‌های مردانی است که مردانگی آفریدند

هفته دفاع مقدس، یادآور افتخارات، رشادت‌ها و شهادت‌های مردانی است که مردانگی آفریدند
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هفته سراسر شکوه و اقتدار در روستای منصوره علیا شهرستان شادگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۱۹۱۸
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ این برنامه با حضور آیت الله حیدری نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ،مدیر پشتیبانی ناحیه شادگان، مسئول بازرسی و مسول بسیج مساجد و محلات ناحیه سپاه شادگان ، رزمندگان ، پیشکسوتان عرصه جبهه و جهاد و جمعی از مسئولین نهادها و ادارات دولتی شهرستان شادگان که با همکاری حوزه بسیج شهدای حسینی ، پایگاه بسیج شهدای منصوره و دهیار و شواری روستای منصوره علیا برگزار شد.

آیت الله حیدری نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضـمن گرامی داشت يـاد و خـاطره شـھداي ھشت سـال دفـاع مقـدس خاطرنشان کرد: دفاع مشروع ملت سلحشور ايران اسلامی از مرزھاي عزت و شرف اين مرزو بوم که در طول هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت حقیقتأ بـارزترين و ناب ترین مقطع زمانی بود که امروز همچون نگین درخشانی بر تارک تاريـخ حماسه، ايثار و پايـداری تمامی آزادگان جھان مي درخشد.

آیت الله حیدری اظهار داشت: هفته دفاع مقدس ، یادآور افتخارات ، شهامت ها ، رشادت ها و شهادت های مردانی است که مردانگی آفریدند.

پاسدار گرناوی مدیر پشتیبانی ناحیه مقاومت بسیج شادگان در ادامه عنوان کرد: امنیت و آرامش امروز در زندگی همه مردم از فداکاری‌های شهدا است و باید راه شهدا را سرلوحه کار خود در زندگی قرار دهیم.

همچنین در پایان از حضور و همکاری اهالی روستا ، شرکت کنندگان و دهیار و شورای روستای منصوره علیا و تمام دست اندرکاران این برنامه تقدیر و تشکر کرد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار