خبرهای داغ:
سردار معروفی در آیین اختتامیه مسابقات مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه سپاه شرق تهران:

قبل از اینکه لباس پاسداری به تن داشته باشیم، مفتخریم که سرباز ولایت هستیم

سردار معروفی با تاکید بر اینکه نگاه نیروهای مسلح به سرباز نگاهی مومنانه است، گفت: همه ما بهترین دوستان و رفقای خود را در دوران سربازی و دفاع مقدس پیدا کردیم که هیچوقت آنها را فراموش نمی کنیم
کد خبر: ۹۶۳۲۱۷۵
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در آیین اختتامیه مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه شرق تهران، با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار سپاه اسلام سرلشکر عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: حرکت مذموم و بزدلانه دشمن صهیونیستی که این روزها علیه مردم غزه، فلسطین و لبنان روا داشته شده را محکوم کرده و امیدواریم هرآنچه خیر است برای جهان اسلام پیش آید.  

 

وی ادامه داد: خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد، میزبان جوانان ارزشمند و گرانقدر ملت و سربازان ارزشمندمان در بسیج مستضعفین در قالب قرارگاه شرق تهران باشیم، این برای بسیج افتخار بزرگی است.  

 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین خطاب به حاضران در این جلسه گفت: نگاه ما به شما عزیزان و همه سربازان در سراسر کشور، نگاه به یک بسیجی مومن، انقلابی و پای کار است.  

 

وی یادآور شد: ما قبل از اینکه لباس پاسداری به تن داشته باشیم، مفتخریم که سرباز ولایت هستیم؛ نگاه به سربازان، نگاه مقدسی است؛ در نگاه به آنها حفظ امنیت و اقتدار و بازدارندگی و دفاع از غیرت و ناموس و فناوری و نوآوری می بینیم و هرچه در این جایگاه می بینیم زیبایی است.  

سردار معروفی با تاکید بر اینکه نگاه نیروهای مسلح به سرباز نگاهی مومنانه است، گفت: همه ما بهترین دوستان و رفقای خود را در دوران سربازی و دفاع مقدس پیدا کردیم که هیچوقت آنها را فراموش نمی کنیم.  

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه شرق تهران که از 20 شهریور آغاز شد و امروز اختتامیه آن را شاهد بودیم، اتفاق بسیار خوب و مبارکی است.

وی با اشاره به دریافت گزارشات روزانه این مسابقات اظهار کرد: قطعا رقابت سالم و همراه با رفاقت، خروجی زیبایی را خواهد داشت.

سردار معروفی بیان کرد: از همه دست اندرکاران برگزاری این مسابقات در سطح شهرستانها و استانها و تهران و نیروی انسانی سپاه تشکر می کنم. از همه فرماندهان و سربازان و مدیران و مسئولان کارگاه های معاونتی ، فنی و حرفه ای و هلال احمر و معاونت انسانی بسیج که با جدیت  این موضوع را پیگیری کردند، تشکر و قدردانی می کنم.  

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: گذراندن خدمت سربازی بدون مهارت آموزی به سربازان کمکی در وارد شدن آنها به بازار کار نمی کند.  بسیاری از شما سربازان بواسطه کارگاه هایی که برگزار شد، مهارت هایی برای اشتغال آموختید. حال آنکه ممکن است تعدادی از شما، مهارت داشتید اما مدرک نداشتید اما در قالب این قرارگاهها  و کارگاه ها ، با مشارکت فنی حرفه ای و هلال احمر، غیر از مهارت آموزی، برایتان امکان  اشتغال و کارآموزی نیز فراهم شد. 

وی با بیان اینکه حرفه آموزی در هر عرصه ای حائز اهمیت است، افزود: ممکن است، هرکدام از سربازان، معمار، بنا، آرایشگر، برنامه نویس باشند اما مدرکی برای تولید شغل و ثروت نداشته باشند، لذا این مجموعه فراهم شده تا امکان آشنایی، شناخت و مهارت مشاغل مختلف را برای سربازان مهیا کند و بعد از آن، برای سربازان امکان اشتغال در کار و نیز درآمد زایی فراهم شود.  

سردار معروفی تاکید کرد: قطعا حرفه ای که سربازان به واسطه شرکت در این دوره ها و مسابقات می آموزند در زندگی شخصی شان کارآمد و مشکل گشا خواهد بود.  

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار