خبرهای داغ:

پیام تسلیت فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

همدان- فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۶۳۲۲۱۶
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
پیام تسلیت فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدجواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه همدان و حجت الاسلام علی حسنی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

شهادت در راه خدا برای مجاهدان اسلام، سنتی معهود بر مبنای قرآنی احدی الحسنیین است.

سیدمقاومت قریب به 30 سال در راه مقاومت و یاری مظلومان مجاهدت نمود تا به پیروزی رسید و شهد شیرین شهادت را نوشید.

بی شک شهادت جانسوز این سید حکیم سبب تقویت و تحکیم جبهه مقاومت خواهد شد؛ رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه خود و در پی جبران انزوای خود به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده غافل از اینکه روزبروز بر رسوایی این رژیم سفاک افزوده خواهد شد.

رژیم خونخوار و جنایتکار با اقدام به ترور این اسطوره مقاومت و کشتار و هجمه به مردمان بی دفاع در لبنان، طبق سنن الهی، بزودی در آستانه نابودی و ریشه کنی قرار خواهد گرفت.

اینجانبان شهادت سیدحسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی را به ساحت حضرت ولیعصر (عج)، ولی امر مسلمین جهان القائد امام خامنه ای عزیز، جبهه مقاومت و ملت شریف ایران اسلامی و لبنان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار