خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام ارزنده:

خون شهید «سیدحسن نصرالله» و همراهانش جبهه استکبار را در هم خواهد کوبید

همدان-امام جمعه ملایر گفت: خون شهید «سیدحسن نصرالله» و همراهان او جبهه ظلم و استکبار را در هم خواهد کوبید و همه آزادگان جهان را به همراه جبهه مقاومت برای نابودی رژیم منحوس صهیونیستی بسیج خواهد کرد
کد خبر: ۹۶۳۲۲۶۰
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
خون شهید «سیدحسن نصرالله» و همراهانش جبهه استکبار را در هم خواهد کوبید

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در مراسم گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله در مسجد جامع ملایر اظهار کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند با چنین جنایاتی نمی‌تواند خللی در اراده و عزم محور مقاومت وارد کند.

وی با بیان اینکه خون شهید سید حسن نصرالله برخلاف تصورات دشمنان محور مقاومت علیه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را قدرتمندتر می‌سازد، تاکید کرد: وظیفه داریم تا همچنان با همه توان در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و جبهه مقاومت قدم برداریم.

امام جمعه ملایر با اشاره به آیه شریفه «إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»، بیان کرد: این آیه مصداق بارز کسانی است که در جبهه جنگ می‌ایستند و مقاومت می‌کنند، کسانی که در کوران حوادث و تهاجمات با ایستادگی و پایداری موفق شدند در مسیر حق بمانند و به درجه شهادت برسند.

وی ادامه داد: نابودی رژیم جعلی صهیونیستی قطعی است و هرکس که در راه مقاومت قدم بردارد پیروز این میدان است.

ارزنده با تاکید بر اینکه حمایت از مردم مظلوم غزه و مقابله با رژیم صهیونیستی و انزجار از او وظیفه هر مسلمان است، گفت: در حال حاضر نیز رهبر فرزانه انقلاب در پیام بسیار مهم خود فرمودند که بر همه مسلمانان فرض است با همه امکانات خود در کنار مردم لبنان و فلسطین بایستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال ناامیدی و ترساندن مردم هستند، افزود: ما از آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی هیچ ترسی به دل نداریم چرا که هیمنه آنها امروز توسط جبهه مقاومت در هم شکسته شده است.

امام جمعه ملایر شکست‌ناپذیری و قائل به شخص نبودن را از ویژگی‌های جبهه مقاومت دانست و اظهار کرد: بی‌شک خون شهید «سیدحسن نصرالله» و همراهان او جبهه ظلم و استکبار را در هم خواهد کوبید و همه آزادگان جهان را به همراه جبهه مقاومت برای نابودی رژیم منحوس صهیونیستی بسیج خواهد کرد و صلح و امنیت و حیات عزتمندانه را به ارمغان خواهد آورد.

* خون سید مقاومت سبب جوششی در رگ‌های امت اسلام و آزادگان جهان خواهد شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نیز ضمن تسلیت شهادت عزتمندانه دبیرکل حزب الله لبنان شهید «سیدحسن نصرالله» گفت: بار دیگر دست جنایت کار دشمن ضد بشری فرمانده‌ای دلیر را از جمع مبارزان فی سبیل الله گرفت و دل‌های مردم و آزادیخواهان جهان را داغدار کرد.

سلمان اسماعیلی افزود: بی‌گمان خون سید مقاومت در کنار شهید «حاج قاسم سلیمانی» و دیگر شهدای راه قدس، سبب جوششی در رگ‌های امت اسلام و آزادگان جهان خواهد شد.

وی بیان کرد: خبر شهادت دبیرکل نستوه و مجاهد، ابوشهید «سیدحسن نصرالله» قلب آزادگان جهان را در هم فشرد و گام‌های مبارزان راه خدا را برای ریشه‌کن کردن دشمن صهیونیستی محکم‌تر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار