خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور در پی شهادت سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان

سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان و سردار پرافتخار عباس نیلفروشان و جمعی از فرماندهان ارشد نیروی مقاومت حزب الله در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۳۲۳۳۰
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت مظلومانه سرباز رشید و سرافراز اسلام "سیدحسن نصرالله" و همچنین سردار پرافتخار، مجاهد و مهاجر فی سبیل الله " سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان" از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان، موجب تاسف و حسرت عمیق شد.

جناب سید حسن نصرالله، سید مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر و مؤمن و نیز سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، سردار مجاهد در سنگر دفاع مقدس، جبهه مقاومت، امنیت کشور و مجاهدت در راه امنیت کشور و آزادی قدس شریف بودند که در جوار پروردگار و رضای او حرکت کرده و به قافله جاویدان شهدا در مسیر الهی ایمان و در خط پیامبران و ائمه شهدا ملحق شدند.

جامعه مهندسین صنعت و معدن، شهادت این الگوهای مجسم اخلاص، شجاعت و انسانیت را به محضر حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانش، جبهه مقاومت و عموم مسلمین تبریک و تسلیت می گوید. همچنين از خداوند متعال برای شهید بزرگوار علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان آنان صبر و اجر مسالت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار