بیانیه سازمان ورزش بسیج کشور در پی شهادت سید حسن نصرالله

بیانیه سازمان ورزش بسیج کشور در پی شهادت سید حسن نصرالله
بیانیه سازمان ورزش بسیج کشور در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله
کد خبر: ۹۶۳۲۴۱۰
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

سازمان ورزش بسیج کشور با نهایت تأسف و تأثر، شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله، یکی از فرزندان دلاور و مجاهد جبهه مقاومت را به دست رژیم غاصب صهیونیستی به شدت محکوم می‌کند. شهادت این مبارز استوار، بار دیگر چهره منفور و ضد انسانی رژیم صهیونیستی را برای جهانیان آشکار ساخت.

رژیم صهیونیستی، با جنایات بی‌شمار خود در طول سالیان متمادی، نشان داده است که هیچ‌گونه پایبندی به اصول انسانی، حقوق بین‌الملل و کرامت بشری ندارد و تنها با استفاده از ابزارهای خشونت و ظلم به سرکوب آزادی‌خواهان و مبارزان حق می‌پردازد. شهادت سید حسن نصرالله، یکی از هزاران نمونه‌ای است که جنایت‌های این رژیم اشغالگر را آشکارتر از پیش به نمایش می‌گذارد.

سازمان ورزش بسیج کشور، با قلبی اندوهگین، این مصیبت جانکاه را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده بزرگوار شهید، تمامی ورزشکاران و ملت عزیز ایران و جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌نماید. ما باور داریم که خون پاک این شهید و دیگر شهدای گرانقدر مقاومت، الهام‌بخش ایستادگی و مقاومت جوانان این سرزمین در برابر ستم و تجاوز خواهد بود و پرچم مقاومت همچنان با شکوه در دستان جوانان رشید ما برافراشته خواهد ماند.

سازمان ورزش بسیج کشور، همچنین از تمامی سازمان‌های بین‌المللی ورزشی و حقوق بشری می‌خواهد تا با صدور محکومیت‌های رسمی و اقدامات عملی علیه این جنایات ضد بشری، رژیم صهیونیستی را برای ارتکاب این گونه جنایت‌ها پاسخگو کنند.

به یقین، روحیه آزادی‌خواهی و مقاومت در میان جوانان و ورزشکاران ما قوی‌تر از همیشه خواهد بود و راه این شهدا ادامه خواهد یافت تا روزی که ظلم و جور از صحنه جهان محو گردد.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

سازمان ورزش بسیج کشور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار