خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

سپاه پاسداران از منافع ملی و امنیت ملی با قوت و اقتدار دفاع می کند

سپاه پاسداران از منافع ملی و امنیت ملی با قوت و اقتدار دفاع می کند
در جنگ رسانه ای، دشمن با استفاده از فضای مجازی، اطلاعات نادرستی از برنامه ها و تدابیر فرماندهان جبهه مقاومت منتشر می کند تا موجب تردید و یأس در مخاطبین گردد.
کد خبر: ۹۶۳۲۵۰۷
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶

 

قزوین_به گزارش روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست سیاسی با پرسنل سپاه پاسداران سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین که صبح امروز در سالن  اجتماعات حضرت الزهرا(س) ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و جبهه مقاومت و تسلیت شهادت سید محور مقاومت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان، حاصل این اقدامات تروریستی صهیونیست های جنایتکار را، انسجام و مستحکم تر شدن جبهه مقاومت در مسیر حق دانست.

 

وی تاکید کرد: درگیر یک جنگ ترکیبی فراگیر هستیم. در جنگ ترکیبی و شناختی، بصیرت شرط لازم برای پیروزی است که لازمه آن جهاد تبیین می باشد. بصیرت از ویژگی های اصلی مجاهدان فی سبیل الله است و اگر شناخت و تحلیل درست از مسایل و اتفاقات نباشد، منجر به بروز اقداماتی است که می تواند تضعیف کننده جبهه حق باشد.

 

وی افزود: در مقابل جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی به پشتیبانی و همراهی آمریکا و غرب و حامیان منطقه ای خود، صف آرایی کرده اند تا شاید بتوانند موجودیت این رژیم جعلی را حفظ کنند. «اسحاق هرتزوگ» می گوید؛ جنگ بین حماس و اسرائیل برای نجات تمدن غرب است. یعنی با ظهور تمدن نوین اسلامی، تمدن غرب در حال فروپاشی است، لذا استکبار جهانی تمام توان خود را برای حفظ رژیم غاصب اسرائیل به کار گرفته تا بتواند پیشروی تمدن اسلامی را مهار نماید.

 

سردار جوانی عنوان کرد: امام خمینی(ره) بارها صراحتا محو نمودن رژیم اسرائیل را به عنوان اهداف انقلاب اسلامی عنوان نمودند. اتفاقات و حوادث بزرگی در راه رسیدن به این هدف الهی در این سالها رقم خورده است. به ویژه حماسه بزرگ طوفان الاقصی که انشاا.. به زودی منجربه پیروزی نهایی جبهه مقاومت در منطقه خواهد شد.

 

این مقام نظامی ادامه داد: نکته مهم این است که فرماندهان و نیروهای میدان، کارشان را به خوبی بلدند و با توکل به خداوند متعال با تمام توان در این مسیر الهی پیش می روند اما دشمن با ایجاد جنگ روانی و رسانه ای سعی دارد شکست های پی در پی میدانی خود را جبران نماید که لزوم ارائه تحلیل درست از وقایع و اتفاقات و جلوگیری از تحلیل های پراکنده و نادرست در سطح جامعه، در این برهه بسیار زیاد می باشد. اگر درست تحلیل نکنیم مردم و جوانان در دام رسانه های معاند می افتند. پاسداران که پیش برنده اهداف انقلاب اسلامی هستند تا پای جان پشتیبان نظام، رهبری و انقلاب سرافراز اسلامی می باشند. 

 

وی اضافه کرد: در جنگ رسانه ای، دشمن با استفاده از فضای مجازی، اطلاعات نادرستی از برنامه ها و تدابیر فرماندهان جبهه مقاومت منتشر می کند تا موجب تردید و یأس در مخاطبین گردد. مثلاً می گویند؛ اگر جواب ترور سردار سلیمانی، شهادت شهید هنیه را اینگونه می دادیم فلان اتفاق نمی افتاد و یا اگر فلان حرکت را نکنیم گام بعدی دشمن چنین خواهد بود. اینها بازی در زمین دشمن است که خواسته یا ناخواسته صورت می گیرد. در پاسخ به طرح اینگونه سوالات و شبهات باید به تمامی جامعه و دلسوزان این اطمینان را داد که فرماندهان جبهه مقاومت یقینا با درنظر گرفتن عقلانیت، تدبیر و سنجش همه جوانب و بررسی دقیق میدان، بهترین تصمیمات را در جهت رسیدن به پیروزی نهایی، گرفته و خواهند گرفت و پیروزی نهایی انشاا.. نزدیک است. 

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد: انقلاب اسلامی مصمم به ریشه کنی رژیم صهیونیستی است در حالی که کل دنیای غرب و مرتجعین منطقه از این رژیم جعلی حمایت می کنند. کاری که امام خمینی(ره) در ارتباط با تأسیس بسیج و فراخوان تشکیل هسته های مقاومت در سراسر دنیا کرد باعث شد که سال ۱۳۶۱ حزب الله شکل گیرد و در جنگ سوریه تشکیل ارتش اسلامی یمن، سوریه، لبنان، عراق، فاطمیون نمونه بارز این اقدام بود. قوه عاقله حکم می کند که ظرفیت جهان اسلام را پای کار بیاوریم چرا که غرب از اتحاد امت اسلامی واهمه دارد. 

 

 وی گفت: بعد از جنگ عراق، اشغال افغانستان و داعش منطقه دچار خسارت سنگین شد و در راستای نابودی غده سرطانی اسراییل در هفت اکتبر حماس کار بزرگی انجام داد که در جنگ ۳۳ روزه هم حزب الله شکست را به آنها تحمیل کرد. با حمله حماس در هفت اکتبر، سران رژیم جعلی گفتند؛ باید برای بقا بجنگیم اگر سران کشورهای اروپایی و آمریکا به داد اسراییل نمی رسیدند کار تمام شده بود.

 

سردار جوانی در پایان در پاسخ به سوالی مرتبط با حضور صهیونیست ها در جمهوری آذربایجان و توطئه آنان در موضوع کریدور زنگه زور گفت‌: مواضع جمهوری اسلامی در این خصوص بسیار روشن است و سپاه از منافع ملی و امنیت ملی با قوت و اقتدار دفاع می کند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار