خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی؛

اعتقادات و بینش قوی، راه رهایی از اثر بخشی شبهات دشمن است

اعتقادات و بینش قوی، راه رهایی از اثر بخشی شبهات دشمن است
سردار آبنوش عنوان کرد: هرچه اعتقادات خود را محکم تر کنیم و اطلاعات و بینش خود را افزایش دهیم، باران شبهات بر ما اثری نخواهد گذاشت.
کد خبر: ۹۶۳۲۵۱۱
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

 

قزوین_به گزارش بسیج، سالار آبنوش نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با حضور در نشست بصیرتی خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه س که به مناسبت هفته دفاع مقدس در تالار لاله برگزار گردید بیان کرد: در روایات آمده است که در آخرالزمان نگه داشتن دین مثل نگه داشتن آتش افروخته در دست سخت و طاقت فرسا می شود.

امروز با توجه به شرایط دنیا، این روایت قابل فهم تر می شود.

 

وی گفت: هرچه علم و تکنولوژی پیشرفت می کند اولین بهره برداری از آن علیه دین می شود. هرچند اهل تقوا در همین فضا به نحو احسن از تکنولوژی استفاده می کنند.

 

سردار آبنوش در ادامه اظهار داشت: پیام نهفته در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهدا کم نیاوردن و جا نزدن است. دشمن با هنر شبهه افکنی به سراغ ما می آید، هرچه اعتقادات خود را محکم تر کنیم و اطلاعات و بینش خود را افزایش دهیم، باران شبهات بر ما اثری نخواهد گذاشت.

 

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به موضوعیت جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب ما جمهوری اسلامی تشکیل داده است، نه حکومت اسلامی؛ جمهوری اسلامی یعنی هم اسلام و هم نظر مردم جمع شود، بر ما وظیفه است که اسلام را آرام آرام به کسانی که در فضای جمهوری زندگی میکنند با بصیرت وعشق بشناسانیم.

 

وی به یکی از شبهاتی که دشمن به ذهن می آورد اشاره کرد و افزود: یکی ازین شبهات این است که خون امام حسین(ع) به هدر رفته است. باید به این نکته پرداخت که هدف امام حسین(ع) زنده نگه داشتن اسلام بود که محقق شد، اگر امام حسین(ع) در کربلا شهید نمی شد اسلام به دست آیندگان نمی رسید. امروز می بینیم که در آفریقا و اروپا و آمریکا، مردم به اسلام گرایش دارند. در اقصی نقاط دنیا انقلاب اسلامی ایران و امام حسین(ع) جهانی شده است. این یعنی انقلاب و شهدای ما هدف خود را به نتیجه رساندند.

 

 آبنوش در پایان سخنان خود به ضعف اسرائیل اشاره کرد و گفت: ۶۰ سال پیش اسراییل در ۷۲ ساعت تمام جهان اسلام را تسلیم خود کرد.

اما امروز ضعیف و درمانده شده است و این به برکت انقلاب اسلامی ایران، خون شهدا و جبهه مقاومت است.

هرچه جلوتر می‌رویم اهداف بیشتری از انقلاب اسلامی محقق می‌شود و دشمن نیز بیشتر احساس خطر کرده و به دنبال آسیب و دشمنی بیشتر می رود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار