خبرهای داغ:

مردم پلدشت در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردند

مردم پلدشت در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله تجمع کردند.
کد خبر: ۹۶۳۲۵۵۱
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام وحید طالبی، امام جمعه پلدشت، امروز، 9 مهر در تجمع اعتراضی مردم به جنایات رژیم صهیونیستی که در مسجد جامع این شهرستان برپا شد، گفت: ایادی استکبار جهانی به واسطه شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان ماهیت پلید خود را بیش از پیش افشا کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه هم‌اکنون در جای جای ایران اسلامی شاهد هستیم اقشار مختلف مردم در تجمع‌های اعتراضی شرکت کرده و با ملت مظلوم فلسطین ابرازهمدردی می‌کنند، ادامه داد: شهادت این مرد تاریخ‌ساز گرچه داغ سنگینی محسوب می‌شود، ولی تقویت وحدت و همدلی در بین مسلمانان از جمله برکات این شهادت است.

امام جمعه پلدشت با بیان اینکه سیدحسن نصرالله با شهادت خود مُزد یک عمر مجاهدت را از خداوند متعال گرفته است، ادامه داد: پیروزی جبهه حق بر باطل وعده خداوند متعال بوده و دیر یا زود این مهم تحقق خواهد یافت بنابراین بازنده همیشگی و اصلی دشمنان اسلام هستند.

این مسئول ضمن ابراز خشنودی از برپایی تجمع مردم پلدشت در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله در این شهرستان مرزی، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری و باشکوه در رویدادهایی از این دست نشان‌دهنده عمق بصیرت، هوشیاری و آگاهی مردم است که باید به خاطر داشتن چنین جامعه هوشمندی به خود ببالیم.

حجت‌الاسلام طالبی برپایی این قبیل‌ تجمع‌ها را مفید و وحدت‌بخش توصیف کرد و گفت: دشمنان اسلام و خدا از چنین تجمع‌هایی به معنای واقعی کلمه وحشت دارند چراکه این تجمع‌های اعتراضی نمایش‌دهنده اوج انزجار، تنفر و کینه ملل مسلمان از دشمنان خود است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار