خبرهای داغ:
آخشیک:

جبهه مقاومت با شهادت سیدالشهدای لبنان وارد مرحله جدیدی از رشد و تحول شد

همدان-رییس اداره کتابخانه های عمومی ملایر گفت: جبهه مقاومت با شهادت سید الشهدای لبنان وارد مرحله جدیدی از رشد، تحول و شکوفایی شده و خون‌های پاک شهدای مظلوم حوادث مختلف این جبهه به زودی به ثمر خواهد نشست.
کد خبر: ۹۶۳۲۵۶۴
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷
جبهه مقاومت با شهادت سیدالشهدای لبنان وارد مرحله جدیدی از رشد و تحول شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدمهدی آخشیک ضمن گرامیداشت سیدالشهدای لبنان، شهید مقاومت و ایثار، شهید سید حسن نصرالله اظهار کرد: در پی جنایت اخیر رژیم جعلی صهیونیستی در ضاحیه بیروت و شهادت دبیر کل حزب الله لبنان شهید حسن نصرالله و جمعی از یاران ایشان همچنین شهادت سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان معاون عملیاتی سپاه پاسداران، کتابداران دوشادوش اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور ملایر در مراسمی که در مسجد جامع شهرستان برگزار شد اعلام انزجار خود از رژیم کودک کش اسراییل را با صدای بلند اعلام کردند.

وی  گفت: اعتقاد قلبی و راسخ دارم که مقاومت لبنان و کشورهای اسلامی با شهادت سیدالشهدای لبنان وارد مرحله جدیدی از رشد، تحول و شکوفایی شده و خون‌های پاک شهدای مظلوم حوادث مختلف این جبهه به زودی به ثمر خواهد نشست.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر عنوان کرد: با این جنایات هویت اصلی رژیم سفاک و غاصب اسراییل و همدست  خونخوار آن، آمریکا به خوبی برای مردم آزاده جهان آشکار می‌شود .

وی با بیان اینکه تفکر آزادگی منحصر و متکی به فرد و افراد نیست، افزود: جوانه‌های این درختان تنومند به زودی سراسر جهان را فراخواهد گرفت و همگان به روشنی خواهند دید که «ان الارض یرثها عبادی الصالحون».

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار