حجت الاسلام جمالی فرد؛

شهادت سیدحسن نصرالله، پایانی بر رژیم جنایتکار صهیونیستی خواهد بود

شهادت سیدحسن نصرالله، پایانی بر رژیم جنایتکار صهیونیستی خواهد بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه لردگان، گفت: شهادت سیدحسن نصرالله، پایانی بر رژیم جنایتکار صهیونیستی خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۳۲۵۸۳
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام جمالی فرد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه لردگان، با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: شهادت سید حسن نصرالله نه آغاز این جنایت هاست و ‌نه پایان، بلکه تا مقاومت وجود دارد رژیم کودک کش دست از اقدامات خود بر نخواهد داشت ولی مطمئن باشید شهادت سیدحسن نصرالله، پایانی بر رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.

کارشناس مسایل مذهبی، با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله، افزود: این عالمِ فاضل و روحانیِ مبارز با اقتدا به حضرت سیدالشهدا علیه السلام سال‌ها در مقابل ظلم و جور رژیم جعلی و غاصب ایستاد و تمام همت خود را صرف حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان کرد. شهادتِ پادش شایسته خداوند منان به سال‌ها مجاهدت و تلاش بی وقفه ایشان بود.

حجت الاسلام جمالی فرد، افزود: اگر چه داغ فراق سید مقاومت سخت و جانکاه است، اما به کوری چشم دشمن صهیونیستی وحامیان مستکبر این رژیم جنایت‌پیشه،حزب‌الله قهرمان در مسیرمقاومت،استوارتر و راسخ‌تر، طی‌طریق خواهد کرد و به فضل الهی و به مصداق آیه شریف 56 سوره مائده قرآن مجید" وَمَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ"؛ "و هر کس که خدا و رسول و اهل ایمان را ولیّ و فرمانروای خود داند (فیروز است) که تنها لشکر خدا فاتح و غالب خواهد بود".

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه لردگان، تصریح کرد: تاریخ ثابت کرده است که مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی با همه جناح‌ها و مکان‌هایش، هر گاه رهبران آن به شهادت برسند، نسلی از رهبران شجاع‌تر، قوی‌تر و مصمم‌تر برای ادامه رویارویی با رژیم صهیونیستی در همان مسیر جانشین خواهند شد. انشاءالله به زودی خون مطهر سید نصرالله عزیز و تمامی شهیدان جبهه مقاومت با آزادی قدس شریف به ثمر خواهد نشست.

وی در پایان تاکید کرد: ما در برابر این جنایت و کشتار صهیونیست ها، باید همبستگی مطلق خود را تجدید کنیم و در کنار برادران حزب الله و مقاومت اسلامی در لبنان که با مردم و مقاومت ما در نبرد شرکت می کنند، بایستیم که قطعا نابودی رژیم جعلی حتمی خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار