جبهه مقاومت متکی به اشخاص نیست

فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر گفت: جبهه مقاومت متکی به اشخاص نیست و درخت تناور جبهه مقاومت با شهادت و از دست دادن فرماندهان خود بالنده تر گشته و در حرکت به سمت اهداف متعالی خود مصمم تر می شود.
کد خبر: ۹۶۳۲۵۸۸
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

جبهه مقاومت متکی به اشخاص نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد سردار رسولی در بزرگداشتی که به مناسبت شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصر الله و سردار شهید عباس نیلفروشان  در محل حسینیه  ویژه شهدا در لشکر برگزار شد اظهار کرد: ساختار و بنیان محور مقاومت استحکام  سازمانی یافته  و در نیل به مسر خود متکی به اشخاص نیست کما اینکه با شهادت سید عباس موسوی  دبیر کل سابق حزب الله  ، شخصی همچون سید حسن نصر الله فرماندهی حزب الله را برعهده گرفت که می بینیم چه طور توانست توان آن را افزایش و ارتقا دهد و در درگیری ها پیروزمندانه خارج شود.
وی افزود:در شرایط کنونی ما و کلیه محور مقاومت  باید با بصیرت عمل نموده و نسبت به طرح و نقشه های دشمن توجیه بوده و مراقب نفوذ  دشمن صهیونستی باشیم.
سردار رسولی بیان کرد: رژیم صهیونستی با توجه به اینکه بنای خود را بر اِشغال و اشغالگری پایه نهاده تا نابودی خود ههیچگاه احساس آرامش نخواهد کرد کما اینکه این نکته را از تاریخ شکل گیری این رژیم منحوس  تا کنون مشاهده می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار