خبرهای داغ:
یادواره ۲۲۰ شهید فریدن برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای شهرستان فریدن با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛ یادواره ۲۲۰ شهید شهرستان فریدن با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان، بسیجیان و افشار مختلف مردم برگزار شد
کد خبر: ۹۶۳۲۶۱۷
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛ یادواره ۲۲۰ شهید شهرستان فریدن با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان، بسیجیان و افشار مختلف مردم برگزار شد .

حجت الاسلام ابطحی امام جمعه شهرستان فریدن در این یادواره باشکوه به سخنرانی پرداخت و گفت:

هفته دفاع مقدس یک فرصتی است که قلب خود را از غبار غفلت بشوییم و به وصیت نامه شهدا نگاه کنیم و درس بگیریم. ماباید خانواده شهدا را ولی نعمت خود تلقی کنیم تصویر شهدا را ببینیم و به حال آنها غبطه بخوریم و به حال خود و به حال گرفتاری خود در خاک دنیا غصه بخوریم.

حجت الاسلام و المسلمین سید شجاع الدین ابطحی افزود: دفاع مقدس را در یک هفته محدود نکنیم ما باید همیشه در حال باشیم دفاع باشبم آن روز جنگ بود و کارمان با تیر سرب بود امروز تیر فرهنگ است، دشمن تلاش می کند به فرهنگ ما ضربه بزند.

وی تاکید کرد: بهترین مدافعان ولایت خانواده‌های شهدا هستند مادر فتنه ها دیدیم که مقام معظم رهبری فرمودند؛ «این عمار» این ندا ی امیرالمومنین است که در نهج البلاغه هم آمده است عمار مثل مالک اشتر شمشیر زن نبود ولی روشنگر و بصیرت بخش بود هر کجا گرفتاری پیش می آمد از نظر فکری عمار حلال مشکلات بود.ولی امر مسلمین هم در این عصر ندای این عمار سر دادند.امروز هم نیاز به روشنگری است و باید مقابل تهاجم دفاع کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار