خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین نوفرستی:

ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام در منطقه و جهان تاثیرگذار بوده است

نیروهای مسلح مطیع محض فرمان ولایت هستند در موقعیت امروز اسوه و الگوی ما پیامبر اسلام است که در عرصه‌های میدانی با دشمن با شدت و جدیت برخورد می‌کردند.
کد خبر: ۹۶۳۲۶۲۴
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در مراسم گرامی‌داشت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جمع پاسداران سپاه انصار الرضا علیه السلام استان اظهار داشت: امام کسی که جلودار و الگو در جامعه و پیامبر اسلام اسوه حسنه است نگاه مومنین نیز در این موقعیت جنگ احزاب بر علیه امت پیامبر است که همه دشمنان متحد شدند بساط امت پیامبر را برچینند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه وضعیت جامعه را ما نیروهای مسلح با ظرافت و دقت رصد می‌کنیم گفت: ۱۰سال گذشته رهبر انقلاب فرمودند ۲۵ سال دیگر رژیم صهیونیستی وجود ندارد و رژیم صهیونیستی  با اندیشه دینی یهود مدعی حکومت بر جهان است مدعی هستند سه مرکز مقدس را در اختیار بگیرند مثلث مقدس اولین ضلعش بیت المقدس است دوم مسجدالحرام و ضلع سوم مسجد کوفه است و با برنامه‌ریزی یهودیان جهان را جمع کردند.

 وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در سرزمین موعود خودش را در خطر می‌بیند و برای حفظ خودش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان افزود: در قرآن کریم داریم دشمنان پیوسته تلاش می‌کنند تا نور خدا را خاموش کنند دشمن برنامه‌های کوتاه مدت و برنامه‌های دراز مدت و تصمیماتی دارد که از هر موقعیتی استفاده می‌کند و برای نابودی دین خدا تلاش می‌کند  برای آینده نیز برنامه دارد.

 وی با بیان اینکه در شرایط امروز اگر کسی نفهمد خودش را به نفهمی و جهل زده است گفت: در چنین موقعیتی ما قرار می‌گیریم امریکایی‌ها با تمام وجود رژیم صهیونیستی را حمایت می‌کنند و همراهی اروپایی‌ها انگلیس ، فرانسه و آلمان با آنان روشن است همانطور که در جنگ تحمیلی بیش از ۸۰ کشور و کل جهان بر علیه ما می‌جنگیدند اما در ظاهر فقط عراق بود.

 حجت  الاسلام نوفرستی اظهار داشت: قرآن می‌فرماید ما باید در برابر دشمن بایستیم در این موقعیت مومنین چگونه نگاه، تحلیل و عمل می‌کنند منافقین تلاش می‌کنند وضعیت را به نفع جبهه دشمن نشان دهند و همراهی می‌کنند باید حواسمان جمع باشد وقتی مومنین بصیر و فهیم می‌بینند همه دشمنان به میدان آمده‌اند چه وظیفه‌ای بر عهده دارند؟

وی خاطرنشان کرد: وعده خداوند این است که دشمنان پیوسته بر علیه شما کار و مبارزه می‌کنند بدترین دشمنان مسلمین یهود، مشرکین و منافقین هستند قرآن خطاب به پیامبر فرمودند هرگز از شما راضی نمی‌شوند تا تابع آنها نشوید می‌خواهند قوانین جهانی که به نفع مستکبران است را بپذیرید که غیر از یهود هیچکس جایگاهی ندارد و به سایر انسان‌ها برده و حیوان تعبیر می‌کنند بپذیریم که برده دشمن شویم همانطور که در دوران رژیم شاهنشاهی چنین وضعیتی داشتیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه شهادت دبیرکل حزب الله لبنان جای تبریک دارد افزود: در چنین موقعیت جهانی که انسان‌هایی مانند سید حسن نصرالله که ایمانش، تعهدش، بصیرتش، رهبری و هدایتش به زیبایی می‌درخشد و ۳۲ سال انسانی راسخ که ذره‌ای در حرکتش  تزلزل نباشد با وجود همه موانع و مشکلاتی که وجود دارد ما در موقعیت امروز جهان اسلام جزو کدام دسته هستیم؟

وی عنوان کرد: جنگ احزاب است تلاش کنیم جزو خواص باشیم و بدانیم که چه کار کنیم عوام در هر شرایطی به سمت فضای جامعه حرکت می‌کنند عده ای که سال‌ها سر سفره امام و ولایت نشسته‌اند اما حتی جنگ را زیر سوال بردند وقتی فضا عوض شد دیگران برای آنها تعیین تکلیف می‌کنند وضعیت‌های سیاسی و اجتماعی آنها را به سمتی می‌کشند.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: خواص جبهه حق می‌دانند چه کار می‌کنند امروز ما افتخار می‌کنیم ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام در منطقه و جهان تاثیرگذار بوده است جریان جبهه مقاومت را به زیبایی می‌بینیم مقام ولایت فقیه رهبری هدایت می‌کنند و شخصیت‌هایی همچون سید حسن نصرالله با تمام وجود باور دارد و با تکلیف که احساس می‌کند با اطاعت محض از ولایت قدم برمی‌دارد.

وی متذکر شد: هرچه را که خداوند وعده داده مشروط کرده است نعمت داده که باید شاکر باشیم اگر کوتاهی کردید عذاب شدیدی  متحمل می‌شوید دین خدا را یاری کردید خدا هم کمک می‌کند در وعده صادق هماهنگی‌هایی صورت گرفت که میدان سیاسی و دیپلماسی با مجموعه‌های نیروهای مسلح همراه بودند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مردم می‌بایست حل مسائل اقتصادی را از مسئولین دولتی مطالبه داشته باشند گفت: حمایت رهبری از دولت نیز مشروط است تا زمانی که دولت با نظام و اسلام همراهی کند قطعاً همه همراهش هستیم چون موفقیت دولت موفقیت نظام است  مگر در جایی کوتاهی شود و در عرصه‌های سیاسی نیز هرگز یهود بر عهد و پیمان خودش راسخ و ثابت قدم نیست این حکم قرآن است.

 وی ادامه داد: تابع ولایت باشیم که صراحتاً رهبری اعلام می‌کنند باید انتقام بگیریم و نیروهای مسلح مطیع محض فرمان ولایت هستند در موقعیت امروز اسوه و الگوی ما پیامبر اسلام است که در عرصه‌های میدانی با دشمن با شدت و جدیت برخورد می‌کردند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار