خبرهای داغ:
نماینده معزز ولی فقیه در استان:

اگر برخی از افراد سرکش طغیان کردند همه مسلمانان باید یکدیگر را یاری کنند

نماینده معزز ولی فقیه در استان: دشمن نیز به وسیله افراد نادان و بی بصیرت این کار را انجام می دهد که اگر همه مردم با بصیرت باشند دشمن نمی‌تواند کاری کند. 
کد خبر: ۹۶۳۲۶۳۱
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان امروز در گردهمایی علمای اهل سنت و تشیع اظهار داشت: همه ما به این دنیا جهت آزمایش آمده ایم و خوش به حال آنانی که بر اساس حجت الهی به آن چه وظیفه شان در دوران حیات بوده عمل کنند.

وی با بیان اینکه با همه ی ویژگی های منحصر به فرد سید حسن نصرالله اما بودن یا نبودن ایشان اثری در جبهه مقاومت نمی گذارد عنوان کرد: هیچ کس از رسول خدا بالاتر و موثرتر نیست اما در عین حال خداوند می فرمایند پیامبر در راه خدا جهاد و مردم را به دین اسلام دعوت کرد و فردا پیامبر نیست اما دین خدا که هست هیچ گونه سستی و نقصی در مسئله مقاومت در مقابل مشرکین، ظالمین، کفار و استعمار بین المللی صورت نخواهد گرفت. 

نماینده ولی فقیه در استان افزود:  با شهادت این سید فی سبیل الله که یک مجموعه انرژی بود و در میان تمام مسلمانان سرایت کرد  ببینید در دنیا چه حرکت و جنبشی ایجاد کرد.همان گونه که حاج قاسم سلیمانی شهید تا سرلشکر حاج قاسم سلیمانی برای دشمن گران تر تمام شد 

وی ابراز داشت: آن چه که برای استعمار گران تمام خواهد شد دست زدن به این نوع کار است که نه تنها جامعه اسلامی بلکه مردم دنیا را به حرکت در آورده است. 

حجت الاسلام عبادی گفت: مسئله دیگر اینکه این عالم عالم تضاد است آفت ها چه در بعد مادی و جسمانی و چه در نرم افزار و امور معنوی وجود دارد در سرمایه گذاری برای کشاورزی باید همه امور را مد نظر داشت والا همه محصولات از بین می رود انسان از لحاظ جسمانی هم در معرض انواع بیماری ها است. 

وی با بیان اینکه یکی از پر هزینه ترین امور برای جامعه بشری بخصوص جامعه اسلامی نادانی و بی بصیرتی است اظهار کرد: تمام هزینه های سنگین از ناحیه نادانی و بی بصیرتی است. 

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه اندازه ای که نادان به خود و جامعه ضرر می رساند که دشمن نمی‌تواند ادامه داد:  دشمن نیز به وسیله افراد نادان و بی بصیرت این کار را انجام می دهد که اگر همه مردم با بصیرت باشند دشمن نمی‌تواند کاری کند. 

وی با بیان اینکه از خصوصیات انسان این است که اگر برخی از افراد سرکش طغیان کردند بلافاصله همه مسلمانان باید یکدیگر را یاری کنند افزود: اگر به همه این آیات عمل شود هیچ دشمنی جرات نمی‌کند ورود پیدا کنند تا اینکه در مقابل ۲میلیارد انسان زن ها، بچه ها، بیمارستان ها و... را قتل عام کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: انسان میدانی و عملی لازم است که بصیرت به نتیجه بنشیند اما در عین حال آنهایی که حق را شناخته و یاری کردند و وظیفه خود را انجام دادند برهمه ما حجت هستند و ما باید پاسخگو باشیم که چرا همراه نبودیم و یاری نکردیم. 

وی در پایان گفت: امیدواریم این موج بیداری که حاصل شده است به نفع جهان انسان باشد چون اسلام مال تمام بشر است و ظلم هم تنها مربوط به غزه و لبنان نیست و منحصر به همین یک سال نیست و حتی کشورهایی که بی تفاوت هستند هم باید منتظر چنین ظلمی به خودشان باشند. 

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار