خبرهای داغ:

حضور پرشور جامعه کار و تولید در میدان فلسطین در حمایت از جبهه مقاومت و مردم ستمدیده لبنان و غزه

جامعه کار و تولید با حضور پرشور در میدان فلسطین حمایت خود را از جبهه مقاومت و مردم ستم دیده لبنان و غزه اعلام و جنایات اخیر اسراییل غاصب در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و سردار نیل فروشان را به شدت محکوم کردند.
کد خبر: ۹۶۳۲۶۳۳
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱

در پی جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیروت و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه و به منظور محکومیت این اقدامات غیرانسانی و حمایت از مقاومت اسلامی لبنان و مردم مظلوم غزه و شهادت سید حسن نصرالله ، سردار نیل فروشان و با توجه به بیانات راهگشا و داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) پیرامون لزوم ایستادگی و مقاومت در برابر این جنایات، اجتماع مردمی جامعه کار و تولید در میدان فلسطین برگزار گردید .

 

در این اجتماع آقای مخبر مشاور و دستیار مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ،دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، آقای قلیچی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ ، آقای ویس کرمی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،آقای اسدی رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی تشکل های کارگری و کارفرمایی ، بازنشستگان و جامعه کار و تولید نیز حضور داشتند.

و در پایان این اجتماع بیانیه ای با متن زیر قرائت شد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ

شهادت هنر مردان خداست؛ همان‌هایی که حیاتشان را به شوق شهادت سپری می‌کنند و از خیل این رادمردان، ملت مسلمان و آزادگان جهان شخصیتی کم نظیر و مجاهدی خستگی ناپذیر و عالمی بصیر از سلاله حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) را از دست داد.

شهید سعید آیت الله سید حسن نصرالله مزد چهل سال مجاهدت خود را در غروب جمعه از خداوند متعال دریافت کرد و به دست پلیدترین افراد و به دستور شیطان بزرگ و با فرود ده ها تن بمب آمریکائی به فیض عظیم شهادت نائل شد.

 جامعه کار و تولید ضمن عرض تسلیت این ضایعه غیر قابل جبران به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب الإمام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، این جنایت بزرگ را محکوم نموده و ادامه راه و مکتب سید مقاومت را بر خود فرض می‌داند.

رژیم نامشروع صهیونی بداند که انتقام فرزندان امیرٱلمؤمنین علیه السلام در سراسر عالم از خون پاک شهید سید حسن و یارانش بویژه سردار دلاور اسلام، عباس نیل فروشان حتمی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار