خبرهای داغ:
نماینده معزز ولی فقیه در استان:

کار کارگر مومن جهاد فی سبیل الله است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با ابلاغ سلام و تسلیت رهبر معظم انقلاب به خانواده مرحوم رمضانی، یکی از جان باختگان معدن زغال سنگ طبس از آنان دلجویی کرد.
کد خبر: ۹۶۳۲۶۳۴
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با ابلاغ سلام و تسلیت رهبر معظم انقلاب به خانواده مرحوم رمضانی، یکی از جان باختگان معدن زغال سنگ طبس از آنان دلجویی کرد.


 حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی در این دیدار با اشاره به اینکه قوام جامعه به کار کارگر است افزود: کار کارگر مومن جهاد فی سبیل الله است.  

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: کارگر افتخار دارد که هم در زندگی شخصی  متکی به خود است و در زندگی خانواده اش تلاش می‌کند و نان حلال سر سفره می آورد و هم در ارزش های معنوی و اخروی کارش عبادت است.

  وی عنوان کرد: رسول خدا با برخی صحابه ایستاده بودند یک جوان برومندش از کنارشان بعد سلام رد شد صحابه نگاهی به آن جوان کردند و گفتند این جوان با این قوت اگر نیرویش را در راه خدا مصرف کند چقدر خوب است پیامبر فرمودند اگر آن جوان کار می‌کند تا آبروی خود را حفظ کند همین در راه خداوند و عبادت است.

حجت الاسلام عبادی گفت: قشر کارگر مومن همه آنچه از خیرات که ما می بینیم از برکات وجود این افراد است شهرها، مزرعه ها را همین افراد ساختند و تمام خیر و برکات از آن این افراد می باشد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: امیدواریم که مسئولین ذیربط در حد لازم برابر قانون نه تنها حقوق مالی که انواع حقوق های شخصیت، کرامت، جایگاهشان در جامعه این افراد بیش از پیش حفظ کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار