خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت اسدیه:

این جنایات آزمونی برای غیرت مسلمانان است

مولوی عبداللهی: جسارت و عمل ننگینی که صهیونیست های غاصب انجام دادند این حقیقت را آشکار کرد که اینها با اسلام مقاوم و انقلابی مشکل دارند.
کد خبر: ۹۶۳۲۶۳۶
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مولوی عبداللهی امام جمعه اهل سنت اسدیه امروز در گردهمایی علمای اهل سنت و تشیع به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله اظهار داشت:  جسارت و عمل ننگینی که صهیونیست های غاصب انجام دادند این حقیقت را آشکار کرد که اینها با اسلام مقاوم و انقلابی مشکل دارند.


وی با بیان اينکه برای صهیونیست‌ها اسماعیل هنیه اهل سنت یا سیدحسن نصرالله اهل شیعه فرقی نمی‌کند اذعان کرد: هر کس که در مقابل استکبار و ظلم ایستادگی کند آن را تحمل نمی کنند و حذفش می کنند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان اسدیه با اشاره به اینکه استکبار اشتباه کرد افزود: از صدر اسلام تا کنون قانون الهی این بوده است که اگر مجاهدی رفته مجاهد دیگری جایش را گرفته و در روند مقاومت و جهاد هیچ وقفه ای ایجاد نشده است.

مولوی عبداللهی با اشاره به اینکه سیدحسن نصرالله به اذعان همه مسلمانان برای دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین و مردم لبنان سینه سپر کرد گفت:  در حقیقت این عزتی برای تمام مسلمانان بود.

وی افزود: این را باید بدانیم و فراموش نکنیم همانطور که خداوند در قرآن هم اشاره کرده است آمریکا، اسرائیل و انگلیس در دشمنی با اسلام همه متحد هستند و  وجه اشتراک آنان دشمنی با اسلام و مسلمین است متاسفانه ما مسلمانان آنطور که شایسته است و قرآن به ما امر کرده که امت واحده باشیم فراموش کردیم.

امام جمعه اهل سنت اسدیه با اشاره به دیدار دو هفته قبل علمای اهل سنت کشور با مقام معظم رهبری  اظهار کرد: فرمایش رهبری در مورد امت بود و متاسفانه ما مسئله امت را فراموش کردیم و این فراموشی باعث شده که امروز ناموس، کودک، مسجد، حوزه علمیه و بیمارستان مسلمان مورد هجمه واقع می شود و کسی نیست که سوالی کند.

مولوی عبداللهی گفت: غیرت مسلمانی کجا رفت؟ غیرت عربی کجا رفت؟ اسماعیل هنیه و  سید حسن نصرالله  عرب بودند و این جنایات یک آزمونی برای غیرت ما مسلمانان است.

وی در پایان با بیان اینکه حتی در قرآن هم گفته شده که به خدا ایمان بیاورید و در راه خدا جهاد کنید افزود: اگر ما مسلمانان به خود بیاییم و اتحادمان را حفظ کنیم پیروز هستیم و بفهمیم که ما امت اسلامی هستیم در شرایطی که امریکا دشمنی خود را  با اسلام و مسلمین علنی کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار