کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد

گفتمان مقاومت بالاترین گفتمان جمهوری اسلامی ایران

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروزه با پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های دفاعی و افزایش توان نظامی؛ دکترین دفاعی ما از رویکرد سازش و تسلیم به رویکرد مقاومت تغییر یافته است و با قدرت در برابر هرگونه تجاوز پاسخ سخت و پشیمان کننده داده خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۳۲۷۰۵
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛ امیرحسین بیاتی کارشناس مسائل سیاسی در مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله و سرلشکر شهید نیل‌فروشان در جمع مسئولین و دانش آموزان مدارس شهر زاویه گفت: بی‌شک خون شهدای والامقام این هدف مقدس، ریشه ظلم و ستم و رژیم صهیونسیتی را می‌خشکاند.

وی با اشاره به افتخارات جمهوری اسلامی ایران در عرصه دفاعی و نظامی گفت: امروزه با پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های دفاعی و افزایش توان نظامی، دکترین دفاعی ما از رویکرد سازش و تسلیم به رویکرد مقاومت تغییر یافته است و با قدرت در برابر هرگونه تجاوز پاسخ سخت و پشیمان کننده داده خواهد شد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از جبهه پرافتخار مقاومت خاطرنشان کرد: جبهه پرافتخار مقاومت با رشادت‌ها و جانفشانی خود پاسخ درخور به جنایات رژیم سفاک صهیونیستی خواهد داد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار