آزادی ۳۱۳ زندانی در ۶ ماهه سال ۱۴۰۳ از زندان های آذربایجان شرقی

تبریز- مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 313 زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین و مردم نوع دوست از زندان‌های استان آزاد شده و به کانون گرم خانواده بازگشتند.
کد خبر: ۹۶۳۲۷۲۹
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رسول تقی پور افزود: از مجموع زندانیان آزاد شده فوق، تعداد یک نفر به علت حوادث کارگاهی، ۱۷۸ نفر بدهکار مالی و ۱۳۴ نفر مهریه و نفقه از زندان آزاد شدند.

وی کل مبلغ بدهی زندانیان آزاده شده را معادل ۴۸۸ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: از این مبلغ ۴۱۶ میلیارد و پانصد میلیون تومان از طریق پذیرش اعسار(تقسیط) از سوی مراجع قضایی، ۳۷ میلیارد تومان توسط گذشت رضایتمندانه، ۲۵ میلیارد تومان نیز از طریق کمک ویژه (بلاعوض)، ۳ میلیارد با پرداخت تسهیلات و ۶ میلیارد و پانصد میلیون با آورده خانواده تامین شده است‌.

وی افزود: از تعداد زندانیان آزاد شده در ۶ ماهه امسال ۱۷ نفر شامل زندانیان زن و ۲۹۶ نفر شامل زندانیان مرد بودند .

تقی پور ادامه داد: تا به امروز از زمانی که سنت حسنه ضیافت و احسان مرحومین در آذربایجان شرقی و به خصوص تبریز شروع شده است، حدود ۵ هزارو ۲۰۰ خانواده و صاحیان صنایع در این امر خیر سهیم شده اند و هزینه های مراسم ترحیم متوفیان خود را جهت آزادی زندانیان غیرعمد و محکومین مالی اهدا کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار