بسیج دانش آموزی خوزستان اعلام نمود

اختتامیه ملی پویش همکلاسی مهربان 5 در خوزستان برگزار می شود

📌 | رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان گفت :  پویش "همکلاسی مهربان"  با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت ، چهارشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۳ در سالن ورزشی شهید تندگویان اهواز استان خوزستان با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار می گردد .
کد خبر: ۹۶۳۲۷۶۷
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲

🎙| به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان ؛ سروان پاسدار محمد حسن حسینی نیک رئیس سازمان بسیج دانش آموزی این استان اظهار کرد : در هفته ی دوم مهرماه و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و عزتمند ، پویش همکلاسی مهربان 5 در خوزستان اجرا می شود .

وی افزود : رزمایش کشوری پویش همکلاسی مهربان (5) به اجرا در خواهد آمد و این پویش همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس با هدف اهدای لوازم التحریر ایرانی اسلامی به دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار با همکاری بسیج دانش آموزی و همکاری سایر نهادها صورت می گیرد .


حسینی نیک تصریح کرد : در پویش همکلاسی مهربان ۳۶ هزار بسته نوشت افزار با طرح های ایرانی _ اسلامی به نیابت از ۳۶ هزار دانش آموز شهید توسط خیرین جمع آوری و با کمک حوزه های بسیج دانش آموزی شهرستان ها توزیع خواهد شد .

🌏 || مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان خاطر نشان کرد : این پویش در گذشته نیز در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در استان برگزار شد که نتایج مطلوبی داشت .

وی افزود : کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند ، همچنان ادامه دارد و در این‌ مسیر به کمک‌ نیکوکاران نیازمندیم . خدمت در مسیر محرومیت‌زدایی دانش آموزان باید هدفمند ، جدی و اثرگذار باشد تا نتیجه مطلوب که برطرف کردن نیازهای دانش آموزان بی بضاعت می باشد ، حاصل گردد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار