همواره اصناف و بازار در صف مقدم حمایت از مظلومان اند

 همواره اصناف و بازار در صف مقدم حمایت از مظلومان اند و در اتفاقات یکسال اخیر بعد از عملیات طوفان الاقصی پشتیبان مردم مظلوم غزه بوده و هستند و آمادگی کامل برای یاری رساندن به جبهه مقاومت در لبنان را اعلام نموده اند.
کد خبر: ۹۶۳۲۸۲۴
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار سرویس اصناف خبرگزاری بسیج؛ سردار حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر، ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت سید مقاومت این ضایعه بزرگ را محضر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همچنین به ملت شریف ایران  و لبنان و همه آزادگان جهان گفت:

شهادت سید مقاومت ضایعه بسیار بزرگی بود ولی قطعا حزب الله زنده است و همیشه پرچم حزب الله بالاست و این سنت الهی است.


 همواره اصناف و بازار در صف مقدم حمایت از مظلومان اند و در اتفاقات یکسال اخیر بعد از عملیات طوفان الاقصی پشتیبان مردم مظلوم غزه بوده و هستند و آمادگی کامل برای یاری رساندن به جبهه مقاومت در لبنان را اعلام نموده اند.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: امروز برنامه اجتماع عظیم اصناف و بازاریان در سراسر کشور در مساجد بازار درمحکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در لبنان و همچنین گرامیداشت سید مقاومت حضرت ایت الله سید حسن نصر الله و همراهان ایشان بویژه سرلشکر پاسدار شهید نیلفروشان و به منظور لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، در حال برگزاری است.

 وی افزود: اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی به فرمان حضرت آقا در خصوص به کارگیری همه امکانات برای برگرداندن فلسطین عزیز به مسلمانان و صاحبان اصلی، لبیک گفته اند.

سردار حسن پور افزود:گروه های جهادی بسیج اصناف آمادگی دارند که در صورت فراهم شدن شرایط در لبنان حضور پیدا کنند و  بحث بازسازی لبنان و انجام امور فنی و تخصصی از جمله تأسیسات، برق، تعمیرات و سایر نیازها را برطرف نمایند.

همچنین کمک های مالی توسط گروه‌های جهادی خیرین اصناف و بازار از طریق اتاقها، اتحادیه ها و آحاد اصناف در اختیار قرار خواهد گرفت.

  امیدواریم در کنار این تجمعات و اعتراضان، در عمل هم به جبهه مقاومت و فلسطین کمک کنیم چرا که پیروزی قطعی با جبهه مقاومت خواهد بود. 
 
غلامرضا حسن پور با تأکید بر آمادگی اصناف و بازاریان برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی همچون زمان هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: اصناف و بازار در دفاع مقدس با بذل جان  به یاری رزمندگان اسلام شتافت که تقدیم ۱۱ هزار شهید مؤید این مطلب است و از طرفی با بذل مال از جبهه ها پشتیبانی کرد که قابل احصاء نیست و الان هم خیل عظیم بسیجیان اصناف آمادگی کامل برای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا را دارند.

وی در پایان با اشاره به آرامش کامل در اصناف و بازار گفت: آحاد اصناف و بازاریان خواهان گرفتن انتقام سخت و پشیمان کننده از رژیم صهیونیستی این سگ هار منطقه و اربابش آمریکای جنایتکار هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار