خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسنی:

سربازان دژهای محکم ملت هستند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به کلام امیرمؤمنان علی (ع) گفت: مولای متقیان سربازان را دژهای محکم ملت و یکی از راه‌های تحقق امنیت می‌داند.
کد خبر: ۹۶۳۲۸۶۶
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
سربازان دژهای محکم ملت هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی حسنی در مراسم روز سرباز که با حضور سربازان در کانون بسیج برگزار شد، ضمن سفارش به سربازان که قدر خود را بدانید، اظهار کرد: نگاه اسلام و دین به شما به عنوان سرباز در نظام اسلامی نگاهی ویژه‌ای است.

وی با اشاره به کلام امیرمؤمنان علی (ع) افزود: مولای متقیان سربازان را دژهای محکم ملت و یکی از راه‌های تحقق امنیت می‌داند و سفارش ویژه‌‌ای حضرت در خصوص سربازان به مالک اشتر نخعی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: ارزش خدمت مقدس سربازی شما آن جایی است که در سلسله مراتب فرماندهی کل قواست یعنی رهبر معظم انقلاب که ولی فقیه زمان است، فرمانده شما ست و این جایگاه هم  استمرار حرکت انبیاء است.

وی گفت: خدمت در چنین نظامی هم وظیفه و هم تکلیف است و هم مقدس است، اگر با نیت پاک و هدفمند انجام گیرد جزء عبادات محسوب می‌شود.

حسنی با تاکید بر استفاده از فرصت‌هایی که خدمت سربازی در اختیار آنها می‌گذارد، ابراز کرد: آموزش‌های کاربردی اعم از آموزش‌های عقیدتی سیاسی و مهارت آموزی که برای شما در این مجموعه دیده شده را جدی بگیرید.

وی در خصوص ویژگی‌های خدمت سربازی عنوان کرد: خدمت وظیفه، تجربه زندگی به دور از خانواده است، مقابله با سختی‌ها و افزایش قدرت تحمل است، تمرین زندگی با کمترین امکانات است، تمرین نظم پذیری، تمرین قانون‌گرایی و افزایش حس مسئولیت پذیری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: شان و جایگاه هرکسی دست خود او است اگر مراقب رفتار و گفتارتان باشید، سنجیده عمل کنید و شان خود را حفظ کنید هیچ کس به خود اجازه بی احترامی به شما را نمی‌دهد اما اگر به گونه‌ای دیگر عمل کردید در رفتار و گفتارتان نباید از دیگران انتظار رفتار خوب و احترام داشته باشید.

انتهای پيام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار