امام جمعه شهرستان سرخس مطرح کرد:

شهادت سید حسن نصرالله، مسیر مقاومت را تثبیت کرد+ عکس

امام جمعه سرخس گفت: سید حسن نصرالله تمام وجودش ولایت بود و خار چشم دشمنان بود، شهید سید حسن نصرالله، شاهراهی بود که با شهادت خودش مسیر  مقاومت را تثبیت کرد.
کد خبر: ۹۶۳۲۸۸۰
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴

شهادت سید حسن نصرالله، مسیر مقاومت را تثبیت کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از سرخس، مراسم بزرگداشت شهادت سید مقاومت، شهید «سید حسن نصرالله»، سردار شهید عباس نیلفروشان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت،  با حضور اقشار مختلف مردم، شورای اداری، کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سرخس در محل نمازخانه ناحیه مقاومت این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن صباغیان، در این مراسم بیان کرد: یکی از موهبت‌های الهی شهادت است و هیچ تجارتی پرسودتر از شهادت نداریم، شهادت  معامله‌ای است که مشتری آن خدا و فروشنده آن انسان و پاداشش بهشت است.

وی تصریح کرد: اگر کسی در عالم به فیض شهادت نائل شد، به نوک قله برتری و نیکی رسیده است، شهادت فقط و فقط کشته شدن نیست و باید شهید زندگی کنیم تا به شهادت برسیم.

امام جمعه سرخس، تاکید کرد: حیات شهید در هم تنیده با دنیا و آخرت است، باید اندیشه شهادت داشته باشیم و مکتب ما هم مکتب شهادت است.

وی، افزود: اگر می‌خواهیم وصل به خدا شویم، باید متصل به شهدا و خانواده شهدا باشیم، شهدا در میدان مبارزه و خاکریز جنگ و چه در مجاهده‌ای که در بین خانواده دارند، شهید هستند.

حجت الاسلام صباغیان، گفت: امروز تکلیف اول و آخر ما تبیین حقایق است، همه چیز بستگی به ولایت دارد و اگر ولایت نباشد، عمل ما مورد قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله تمام وجودش ولایت شده بود و خار چشم دشمنان بود، افزود: این شهید گرانقدر در ولایت ذوب شده بودند.

امام جمعه سرخس، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین شاخه‌های تقوا، شاخه سیاسی یعنی تقوای سیاسی است، تقوای سیاسی یعنی اگر کنشی در جامعه اسلامی اتفاق افتاد، خواص جامعه اسلامی واکنش نشان دهند.

وی تصریح کرد: آمریکا و نوکرش رژیم غاصب صهیونیستی فکر می‌کنند،  می‌توانند با به شهادت رساندن رهبران مقاومت، راه مقاومت را از بین ببرند،  اسلام و انقلاب متکی به شخص نیست، سید حسن نصرالله شاهراهی بود که با شهادت خودش راه مقاومت را تثبیت کرد.

امام جمعه سرخس خاطر نشان کرد: از قطرات خون مطهر شهدای جبهه مقاومت ان‌شاء‌الله سید حسن نصرالله‌هایی متولد خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار