خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین؛

رویکرد علمی سپاه استان در کاهش آسیب های اجتماعی قابل تقدیر است

رویکرد علمی سپاه استان در کاهش آسیب های اجتماعی قابل تقدیر است
عسگری گفت: رویکرد سپاه استان و فرماندهی در بحث اشتغال و قشر آسیب پذیر با توجه به نگاه مدرن و علمی سپاه باعث کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضا و کاهش جرم شده که خروجی آن ارتقا امنیت است که نوع نگاه سپاه با هدف کاهش آسیب اجتماعی قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۶۳۲۸۸۲
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳

 

قزوین_به گزارش بسیج، صبح امروز سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین به همراه سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرماندهی سپاه استان قزوین با علی اصغر عسگری، دادستان عمومی و انقلاب قزوین دیدار و گفتگو کرد.

 

عسگری در این دیدار گفت: یکی از رویکردهای خوبی سپاه در آسیب شناسی های مختلف اجتماعی و فرهنگی است که با علت یابی به رفع آن آسیب ها می پردازید.

 

عسگری گفت: رویکرد سپاه استان و فرماندهی محترم سپاه استان در بحث اشتغال و قشر آسیب پذیر با توجه به نگاه مدرن و علمی سپاه موحب کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضا و کاهش جرم شده که خروجی این رویکرد، ارتقا امنیت در جامعه است و نوع نگاه سپاه با هدف کاهش آسیب اجتماعی قابل تقدیر است.

 

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: نگاه شما با رویکرد علت شناسی که پرداختن به علت ها به جای معلول می باشد، حائز اهمیت است که خروجی آن امنیت است. هماهنگی ها در خصوص کاهش جرم و ارتقا امنیت نباید گرفتار بروکراسی شود بلکه در یک چارچوب تعریف شده با یکدیگر به سمت هدف واحد تحت امر رهبری انقلاب حرکت کنیم و اگر در این مسیر کسی جا ماند کمک کنیم که بتواند ادامه دهد.

 

وی در پایان گفت: باید مسیر را به درستی انتخاب و ادامه دهیم. در کاهش آسیب های اجتماعی فرصتی برای آزمون و خطا نداریم و رضایتمندی مردم باید مدنظر قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار