اردبیل غرق در نور شادی از وعده صادق ۲

در شبى که دل‌های همه‌ى ایرانیان به عشق وطن می‌تپید، مردم غیور اردبیل با شور و اشتیاق وصف‌ناپذیری، در میدان شریعتی گرد هم آمدند تا اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان بکشند.
کد خبر: ۹۶۳۲۹۶۵
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵
اردبیل غرق در نور شادی از وعده صادق ۲
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در شبى که ستاره‌هاى انتقام بر آسمان مى‌درخشیدند، مردم غیور اردبیل با قلب‌هایی مملو از ایمان و امید، در میدان شریعتی گرد هم آمدند تا شادی خود را از عملیات موشکى موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامى به رژیم صهیونیستى ابراز دارند.  این تجمع خودجوش که در پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم اشغالگر و به نشانه حمایت از مقاومت اسلامی صورت گرفت، صحنه‌هایی زیبا و به یادماندنی را خلق کرد.از همان ساعات اولیه شب، خبر پیروزی مقاومت اسلامی بر دشمنان اسلام در فضای شهر پیچید و مردم با شور و اشتیاق به سمت میدان شریعتی سرازیر شدند. خیابان‌ها مملو از خودروهایی بود که با پرچم‌های ایران و حزب‌الله مزین شده بودند و با بوق‌های ممتد شادی خود را فریاد می‌کردند.
 
در میدان شریعتی، جمعیتی عظیم از مرد، زن و کودک با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و لبیک یا خامنه‌ای، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند. پخش شیرینی و شکلات در میان مردم، بر شیرینی این جشن افزود و لحظات خوشی را برای همه حاضران رقم زد.جوانان انقلابی با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آنها شعارهای حمایت از مقاومت اسلامی نقش بسته بود، در صفوف اول این تجمع قرار داشتند. آنها با مشت‌های گره کرده، عزم راسخ خود را برای مقابله با دشمنان اسلام اعلام کردند.این جشن بزرگ، نمادی از وحدت و همدلی مردم ایران بود و نشان داد که ملت ایران همواره در کنار مظلومان و در برابر ظالمان ایستادگی خواهد کرد. بی‌شک این پیروزی بزرگ، روحیه مقاومت اسلامی را در منطقه تقویت کرده و به دشمنان اسلام نشان داد که ملت ایران هرگز از پای نخواهد نشست.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار