برگزاری محفل انس و الفت کانون بازنشستگان سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)

نخستین محفل انس و الفت کانون بازنشستگان سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد به با میزبانی کانون شهرستان گچساران و دعوت از بازنشستگان نواحی مقاومت بسیج شهرستان های گچساران و باشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۳۰۵۷
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این مراسم صبح امروز با حضور سرهنگ زریر صالحی مدیر کانون و امور وابستگان سپاه فتح، سرهنگ ناصر صالحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران و حجت الاسلام هاشمی منش امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

مدیر کانون و امور وابستگان سپاه فتح در این آیین گفت: این برنامه یکی از مهمترین برنامه های ابلاغی ستاد کل سپاه برای بازنشستگان عزیز و پیشکسوتان جهاد و شهادت و خانواده آنهاست که سالانه برگزار می شود.

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه  شهرستان ضمن نکاتی در مورد شهادت سید حسن نصراله ، اقدامات بسیار خوب سپاه پاسداران در وعده صادق ۲ را به جا و اقدامی شایسته برای زدن سیلی به رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی دانست .

همچنین در این محفل مسابقه فرهنگی و ایستگاه سلامت راه اندازی و مراجعه کنندگان به انجام تست قند و گرفتن فشار خون خود اقدام کردند و در پایان در زمینه سلامتی و سبک زندگی در دوران بازنشستگی برای بازنشستگان و همسران آنها مطالبی ارائه شد .

این مراسم با استقبال بسیار خوب بازنشستگان دو شهرستان گچساران و باشت همراه بود.

برگزاری محفل انس و الفت کانون بازنشستگان سپاه استان کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری محفل انس و الفت کانون بازنشستگان سپاه استان کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری محفل انس و الفت کانون بازنشستگان سپاه استان کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری محفل انس و الفت کانون بازنشستگان سپاه استان کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری محفل انس و الفت کانون بازنشستگان سپاه استان کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری محفل انس و الفت کانون بازنشستگان سپاه استان کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری محفل انس و الفت کانون بازنشستگان سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار