خبرهای داغ:
سهرابی بیدار:

اقامه نماز در ادارات و سازمان‌ها موجب ارتقاء سلامت اداری و بهره‌وری می‌شود

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان بااشاره به نقش‌های موثر اقامه نماز در ادارات و سازمان‌ها از قبیل سالم‌سازی محیط ادارات گفت: در نهایت همه این موارد منجر به ارتقاء بهره‌وری در سازمان‌ها و ادارات می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۳۰۸۲
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
اقامه نماز در ادارات و سازمان‌ها موجب ارتقاء سلامت اداری و بهره‌وری می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی سهرابی بیدار در نشست فصلی و همایش ائمه جماعات استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای اخیر جبهه مقاومت شهید سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و سردار نیلفروشان معاون عملیاتی سپاه پاسداران و محکوم کردن اقدامات ددمنشانه و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و لبنان اظهار کرد: جهانیان جنایات بی‌سابقه و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی را فراموش نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه وعده الهی محقق خواهد شد و جبهه حق بر باطل پیروز می‌شود، گفت: نماز در تمام ادیان الهی رکن معنویت بوده و جایگاه ویژه‌ای در آیین مقدس اسلام دارد و از فریضه‌های مهم اسلام به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید نماز پایه و ستون دین شما است، عنوان کرد: در آیات قرآن کریم و همچنین احادیث ائمه اطهار(ع)  بسیار بر نماز سفارش و تأکید شده است.

وی ادامه داد: نماز رابطه انسان را با حق تعالی محکم می‌کند و در حقیقت عالی‌ترین شکل ارتباط انسان با خداوند تبارک و تعالی است و اقامه این فریضه الهی شرایطی دارد که از مهم‌ترین آنها، اقامه نماز اول وقت است.

سهرابی بیدار با بیان اینکه برگزاری نماز در سازمان‌ها، موجب رشد فرهنگی و غنای معنوی آن می‌شود که با هیچ بخشنامه و دستورالعملی امکان‌پذیر نیست، گفت: از جمله نقش‌های موثر اقامه نماز در ادارات و سازمان‌ها می‌توان به ارتقای معنویت در سازمان‌ها، تسهیل ارتباطات موثر، سالم‌سازی محیط ادارات، ارتقای فرهنگ سازمانی و پیشگیری از تعارض و کمک به حل آن اشاره کرد.

وی افزود: ارتقاء سلامت اداری و کارآمدی سازمان‌ها، بالا بردن وجدان کاری و و تعهد سازمانی، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق دیگران و پیشگیری از بسیاری از آسیب‌ها نیز از دیگر نقش‌های موثر اقامه نماز است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه در نهایت همه این موارد منجر به ارتقاء بهره‌وری در سازمان‌ها و ادارات می‌شود، گفت: ما باید از تمام ظرفیت‌ها برای اشاعه فرهنگ نورانی نماز کمک بگیریم تا راه را برای رسیدن به اهداف والای سازمان خود هموارتر کنیم.

وی در پایان با اشاره به نقش بی‌بدیل و موثر ائمه جماعات در ادارات و بحث امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: یکی از مهمترین مباحث رعایت مدیریت مصرف برق و صرفه‌جویی در سازمان‌ها است که از ائمه جماعات سازمان‌ها درخواست داریم تا در این زمینه ورود داشته باشند و ما را در بحث مدیریت مصرف انرژی یاری کنند.

انتهای پیام/

# برق
ارسال نظرات
آخرین اخبار