خبرهای داغ:
پاک‌منش:

اولین «دیدار» میزبان انجمن های ادبی همدان شد

همدان-مدیر کانون بسیج هنرمندان ناحیه همدان از برگزاری اولین جلسه محفل ادبی «دیدار» باحضور نمایندگان ۶ انجمن ادبی در این محفل خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۳۲۰۱
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹
اولین «دیدار» میزبان انجمن های ادبی همدان شد

فائزه پاک‌منش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه محفل ادبی «دیدار» در اولین جلسه خود میزبان انجمن‌های شعر همدان بود، اظهار کرد: این محفل با حضور نمایندگان انجمن‌ها، گروه‌های ادبی و هنرمندان حوزه شعر و ادبیات، به همت کانون بسیج هنرمندان همدان در مجتمع فرهنگی بوعلی همدان برگزار شد.

وی گفت: گروه‌های ادبی فعال در حوزه شعر آیینی با دعوت کانون بسیج هنرمندان همدان یکی از جامع‌ترین محافل شعر همدان را از این حیث برگزار کردند.

مدیر کانون بسیج هنرمندان ناحیه همدان افزود: رسالت کانون بسیج هنرمندان برگزاری جلسه شعر نیست، بلکه در محافل کانون وضعیت گروه‌های فعال بررسی و آسیب شناسی می‌شود، ظرفیت کانون برای ارائه خدمات برای ایشان تشریح و در نهایت به کمک خود هنرمندان در چهارچوب فعالیت بسیج برای آنها تولید فکر و ماموریت می‌شود.

وی اضافه کرد: در نظر داریم این محفل به عنوان یک شورای بالا دستی در حوزه ی شعر آیینی همدان دیده شود؛ محفل شعر «دیدار» در اولین جلسه برگزاری خود با اقبال اساتید برجسته و انجمن‌های فعال روبرو شد که نشانه اعتبار بالای آن است.

پاک‌منش تصریح کرد: محفل شعر دیدار در اولین جلسه خود میزبان سرهنگ آقابیگی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان، ساعد قاری بین المللی، انجمن‌های شعر نیر، انجمن رضوی، کانون شعر و ادب آستان قدس رضوی همدان، صراط، فرهیختگان الوند، نسیم الوند، هگمتانه و دیگر شاعران و هنرمندان بود که همگی به شعرخوانی با موضوع مقاومت، سردار شهید همدانی و شهید سید حسن نصرلله پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار