خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

اولویت مردم در همدان مسکن و اشتغال است/ در عزل و نصب‌ها باید کار کارشناسی و تخصصی باشد

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اولویت مردم در همدان مسکن و اشتغال است و کارها باید مبتنی بر کار کارشناسی باشد.
کد خبر: ۹۶۳۳۲۱۳
|
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۸
اولویت مردم در همدان مسکن و اشتغال است/ در عزل و نصب‌ها باید کار کارشناسی و تخصصی باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان که در سالن شهدای استانداری با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، مسئولین استانی، نظامی و انتظامی، گروه‌های مردم نهاد، احزاب سیاسی، خانواده‌های معظم شهدا و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که در سه سال گذشته مانده است خدمت صادقانه است.

وی افزود: استان همدان یکی از مذهبی‌ترین استان‌ها است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب دارالمجاهدین است، این شهر بوعلی سینا دارد که مظهر علم و عقلانیت است، باباطاهر دارد که مظهر عرفان است و در اینجا عقل و عرفان بهم گره خورده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در مسئله بحران آب مشکلاتی در استان داشتیم که حل شد، امیدواریم همه اینها منشا خیر شود؛ مسائل اقتصادی استان و صنعت گردشگری از مهم‌ترین مسائل و نیازمند برنامه‌ریزی قوی است و مسئله سوم صنعت است.

وی با بیان اینکه اولویت مردم در همدان مسکن و اشتغال است و کارها باید مبتنی بر کار کارشناسی باشد، گفت: در بحث ترافیک ورودی همدان کارشناس، فراجا و پلیس است که باید نظر آنها را بدانیم.

شعبانی موثقی با بیان اینکه باید دولت‌ها توجه کنند مشکلات استان احصا و برای ریاست جمهوری ارسال شده است، خاطرنشان کرد: در عرصه فرهنگی دو سال است که به همت نخبگان استان سند فرهنگی تدوین کرده‌ایم، حرکت‌های ما در عرصه‌های مختلف همیشه مبتنی بر تجربیات گذشته است؛ همچنین سند فرهنگی در شورای فرهنگی تایید شده است.

وی گفت: ساختارهای اداری و حقوقی کشور با مشکلات اساسی مواجه است، ۴۵ سال است که با این مشکلات مواجه هستیم؛ دولت باید دست از سر استان بردارد ما مشکلات استان را حل می‌کنیم نباید استاندار یک استان دوندگی کند و نظر یک کارشناس در وزارتخانه بر نظر استاندار ارجحیت داشته باشد؛ تا بتوانیم فراتر از ساختارها کار کنیم و بیندیشم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز کرد: انتظار داریم در بحث ساختارهای اداری بیندیشیم و فکر کنیم، ما تجربه ۴۵ ساله را داریم و همه مشکلات را می‌دانیم اما به بهانه اینکه قانون اجازه نمی‌دهد خود را گرفتار کردیم.

وی با بیان اینکه استاندار هماهنگ کننده است، عنوان کرد: استاندار است که می‌تواند در رفع مشکلات چاره بیندیشد؛ اگر کسی مدعی انقلابی‌گری است باید کمک کند تا دولت موفق شود؛ در استان وحدت خوبی حاکم است و فضای بین مدیران شورای اداری خوب است.

شعبانی موثقی گفت: استان سیاسی کاری برنمی‌دارد و آنچه که مردم از ما می‌خواهند خدمت است؛ در بحث عزل و نصب‌ها باید کار کارشناسی و تخصصی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار